nou hebben de gyn en ik pas op de echo gezien dat ons kindje een perfect gevormd koffieboontje tussen der beentjes heeft. (man wil het niet weten maar was deze echo alleen dus stiekum toch gevraagd ) dat bevestigd mijn gevoel dat het een meisje is. maar... voor dat ik alles in roze verander wil ik toch even wat zekerheid.. dus mijn vraag: een perfect koffieboontje = garantie meisje? jongetjes onderkant kan niet op een koffieboontje lijken toch? xxx
ja precies, dat beeld maak ik er ook van. dus eigenlijk is er geen twijfel over mogelijk toch? (ik kan onze jongens spullen ruilen tegen meisjes spullen maar ja als het dan toch een jongetje blijkt.. )
Je man wil t niet weten, dat word moeilijk verbergen dan als jij alles roze koopt en maakt Hahaha heb 2 boys dus geen ervaring , er bestaat altijd wel een kleine kans dat ze t mis kunnen hebben ... Maar als t duidelijk te zien was ...
Heb je toevallig een foto mee gekregen? Of kijk even in het topic "potty shot" om te vergelijken. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/388814-grote-potty-shot-topic-30.html