Heeft iemand wat rollen behang over?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tese, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Jezus wat is Sem aan het gillen en schreeuwen zeg. Ik ben wel wat gewend met hem maar de laaste dagen slaan alles. Gillen krijsen om niets! Lukt iets niet in 1 keer? Gillen krijsen met alles smijten! En dat gebeurd dus zo elke 5 minuten ongeveer als het niet vaker is. Ik zet hem af en toe maar in z'n bed want ik word er gek van!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    goh.. t hangt in de lucht blijkbaar

Hier een dochter van 2 jaar en 8 maanden die precies t zelfde is.
    Daarnaast slaat ze iedereen die dan bij haar in de buurt komt, haar kleine broertje is haar grote target...

gooit steeds haar drinken weg *over tafel, in de tuin, op de grond*

Veel kattenkwaad en na corrigeren een grote woede uitbarsting.

zucht...

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gipsbetonblokken werken beter....

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Had het er vanmiddag nog over met een moeder op het schoolplein :D
    Wij zijn tot de conclusie gekomen dat het aan het weer ligt ;)

5. Tese

Tese Niet meer actief

Laat het weer dan maar snel omslaan... Draakjes!

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ow zo herkenbaar, hier net zo. Wil je drinken? '' NEE''. Oke. '' Ik wil drinken'' . Wat wil je dan? '' Rode limo'' oke " gele limo'' oke '' nee rode limo'' Ja daag je krijgt nu gele en dan gillen als een gek en de beker drinken wegsmijten.
    Als ik even zijn broek wil ophijsen omdat hij afzakt gilt hij de tent bij elkaar. Als ik een haartje op zijn gezicht wil alfhalen gilt hij de tent bij elkaar. Als ik hem zeg dat iets niet kan of mag blijft hij keihard '' WEL'' roepen.
    Als ik hem in de gang zet voor straf maakt hij drama (logisch) als het tijd is om weer uit de gang te mogen wil hij in de gang blijven. En als ik hem dan optil om weer mee te nemen is het gillen,schoppen etc.

Van de week werd ik helemaal gek, hij was al 3 dagen non-stop zo (altijd wel maar die dagen echt de HELE dag) tot ik tegen mijn vriend zei van joh regel jij het maar even met hem want ik geef hem straks toch een soejang! (niet echt natuurlijk)

Dus ja, heel herkenbaar en wat kan het energie vreten grrrr... Tot hij dan ineens naast me komt staan en me een aai over me wang geeft *smelt* wat is het een schatje dan weer. En dan zeg ik aah wat lief van Kyan en dan zegt hij weer NEE,niet lief (en weer gillen) ZUCHT!;)

7. adi

adi Niet meer actief

Hahaha ik had je vraag letterlijk genomen en schreef net dat ik wel veel (kinderkamer) behang over heb, hahaha

8. Bri

Bri Niet meer actief

Behang niet, maar misschien kan ik je helpen met een paar rollen breed plakband? Kun je ook heel doeltreffend gebruiken... :D

9. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    jaaa, behang graag! Hier ook een draakje. Al een paar weken nu. het gaat over toch??!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Weet niet of het over gaat. Maar ik denk wel dat ik er minder last van zal hebben als ze het huis uit gaan.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik geloof niet dat wij ooit genoeg op voorraad hebben :p

hoewel ze nu lief aan het knippen is hoor -dus vandaag valt het mee...

12. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hmm zou t aan de naam liggen? whahaa hier ook dikke drama. hij staat geregeld op de gang. pfff

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ben zo blij dat ik niet de eenigste ben. Mijn peuter is ontzettend aan het uitproberen,zucht

Deel Deze Pagina