crosstrainer of hometrainer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi,

Ik heb geen tijd en geen geld om elke dag in de sportschool te zitten. Nu zit ik erover te denken om een home of crosstrainer te kopen.
    Wat denken jullie dat het beste is?

Groetjes Debby

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    ik heb allebei.... :D .. maar ik gebruik de hometrainer eigenlijk altijd voor mijn warming up, en de crosstrainer voor de rest van de training..

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ik vind zelf mijn hometrainer heel fijn. Ik zou niets anders willen.

4. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hebben jullie dan zo'n hele dure?
    Wil niet echt meer dan 150 euro uitgeven.
    Heb gelezen op het internet en daar staat dat een crosstrainer meer vet verbrand, dus denk dat ik daar voor wil gaan.

Groetjes Debby

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb een crosstrainer en vindt dat erg fijn. Geen ervaring met de hometrainer, maar ik denk dat je met de crosstrainer meer verschillende spieren gebruikt.

Kijk eens op marktplaats. Daar zijn genoeg mensen die hem ongebruikt op zolder hadden staan. Daar staan best hele mooie tussen.

Ik heb een hele simpele van de makro. Ik geloof dat hij om en nabij de 100 euro heeft gekost.

6. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik vindt een crosstrainer beter als een hometrainer.
    Maar dat is persoonlijk!
    Succes met je keuze!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    crosstrianer! Ben er na 2 jaar nog steeds erg blij mee en gebruik hem 2xp er week! Heerlijk!

Kostte iets van 300 euro (was verjaardags kado van mn vriend voor mij, dus weet het niet precies!)

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.357
    36.215
    113
    Ik heb een hometrainer en een crosstrainer. Op zich doen ze het allebei wel goed, maar heb wel het idee dat je met de crosstrainer meer doet. Dus ik zou voor de corsstrainer gaan. Ik heb trouwens ook geen dure dingen hoor.

9. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Met een crosstrainer zit je sneller in een vetverbrandingszone, als dat je doel is tenminste.

Tipje: zet er een tv of radio bij, zodat je tijdens het trainen wat afleiding hebt.

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
  11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb een crosstrainer en ben er heel blij mee :D

Eenhometrainer vind ik saai en met een crosstrainer gebruik je meer spieren.

Wel raad ik je aan om je goed te informeren naar een crosstrainer, voor 150 euro hoef je geen kwaliteit te verwachten. De stappen zijn dan bv kleiner en moet je langer trainen wil je hetzelfde resultaat behalen.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb een crosstrainer die ik niet meer gebruik. Weet niet waar je woont (woon zelf in eindhoven) maar je mag hem gratis hebben. Ik had hem al 2e hands maar hij was nog net nieuw en heb hem zelf door een verhuizing ook niet gebruikt. Hij is vrij goed en er zit een calorieverbrander teller bij.

13. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    @Marieke: Hartstikke lief, maar ik heb toevallig gister een crosstrainer besteld. Ik ben jarig geweest en heb van mijn verjaardagsgeld er één gekocht.

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, ben dus uiteindelijk voor de crosstrainer gegaan om weer een beetje in vorm te komen na mijn zwangerschap.

Groetjes Debby

Deel Deze Pagina