Dit heb ik van de Ikea-website: Nieuwe afmetingen voor de babybedjes Vanaf juni 2007. De lente brengt nieuwe afmetingen voor de babybedjes en bijbehorende matrassen. De bedden van 55x112 cm worden vervangen door bedden van 60x120 cm voor nog meer kindercomfort. De kwaliteit en de materialen blijven natuurlijk dezelfde. Ze zullen bijdragen tot de goede nachtrust van je kind. Voor de veiligheid van je kind is het belangrijk een bed en een matras met dezelfde afmetingen te gebruiken. Ik dacht,ik zet het hier effe neer,is misschien interessant!
heb ik toch net nog een ''oud'' bedje van ikea gekocht! Ik baalde al van de afmeting omdat je nu verplicht bent om alles voor het bedje ook bij Ikea te kopen! Vind het een goed plan dat ze naar de standaard maten gaan Helaas te laat voor ons want hij staat hier al
Misschien kun je ermee terug gaan naar Ikea?Want nu zullen de misschien die hoeslakens enzo ook niet meer in de oude maat hebben en kun je er niets meer voor kopen... Zou wel heel jammer zijn voor jullie!
Ik heb het oude bedje van Ikea en gebruik al het bedtextiel van Hema, Prenatal e.d. Je bent dus niet gebonden aan Ikea.
Voordeel is nu dat je een bedje bij bijvoorbeeld prenatal kan kopen en het matras bij Ikea, scheelt heeeeeel veel geld. Jammer dat wij alles al hebben staan.
ik had het ook al op de website gezien,dus expres ook nog even mee gewacht. maar zijn ze er dus nu al, weet iemand dat ?
Ja, wel beter, ik zou bewust niet naar Ikea gaan omdat de maten anders zijn. Nu kun je dingen mooi combineren
maar de lakentjes van hema en prenatal zijn toch groter dan 55-112? Misschien heb ik helemaal verkeerd gekeken en hebben ze nog meer maten dat zou een stuk makkelijker zijn
heb ook een ikea bedje maar gebruik lakentjes enzo van hema en prenatal. totaal geen problemen mee.Maar wel handig dat ze nu ook over zijn. Maar wat als ik nu een nieuwe matrasje wil hebben voor mijn oude bedje?
jup hier ook een oud bedhe van de ikea.. gebruik ook gewoon lakentjes en dergelijke van de hema en prenatal.. ja 't valt iets groter uit, maar past goed hoor... geen prblemen mee... maar goed plan van ikea.. veel beter..
Had een mailtje naar Ikea gestuurd,en kreeg dit als antwoord: Geachte juffrouw, Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. Deze matrassen zijn inderdaad helaas ook uit ons assortiment verdwenen en vervangen door de nieuwe afmetingen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Customer Care Center Niet zo mooi dus eigenlijk
niet mooi, als je een oud bedje hebt(zoals ik) wel mooi als je nu een nieuw bedje gaat kopen... dat wordt dan dus een nieuw bedje en mattras aanschaffen.. maar goed ik had mn bedje voor 80 euro en 't matras voor 35... dus eigenlijk heel goedkoop.. als t MOET.. dan koop ik wel nieuw...