Ik heb vandaag getest na precies twee weken geleden pregnyl 5000 te hebben gehad. Een heel licht streepje binnen de 5 min maar na opdrogen natuurlijk meer zichtbaar. Kan dit nog de pregnyl zijn?
Pregnyl 5000 is na 10 dagen uit je lichaam. Over 2 dagen zou ik weer een test doen. Verder geen klachten?
Helaas heb ik dat hier standaard, blijft tot zeker 14 dpo zichtbaar, dus zelfs 16 dagen na pregnyl 5000 Binnen 5 minuten een heel licht streepje en is 2 uren later al stukken duidelijker en ook op de foto te zetten. Hopelijk betekent t voor jou wel goed nieuws!
Bij mij was pregnyl eruit na 10 dagen en ik testte ook positief na 12 dagen met een lichte streep. Ik zou doortesten en als de streep donkerder wordt, heb je prijs. Als de streep lichter wordt, vrees ik dat het door de pregnyl kwam.
Vorige keer op 16 en 15 dagen na pregnyl ongesteld geworden. Op 16 dagen omo witte test. Nu symptomen daarom kon ik het testen niet laten...
Dat geeft wel hoop Esther! Hoe snel liep hij op? Denk dat ik het maar even een paar dagen laat rusten. Dan weet ik het zeker bij de volgende test.