Hoe ben jij op zwangerschapspagina gekomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

#1 Jel, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2011
    Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier terecht zijn gekomen.

Ik kwam hier begin 2009, dus alweer bijna 3 jaar geleden (heb nu een andere nickname). Manlief en ik wilden zwanger worden (duhhh) en ik googelde ergens op, ik weet niet meer waarop, en kwam uit op het forum van zwangerschapspagina.nl en heb me geregistreerd en ik werd verslaafd.

Ik heb nog even op een ander forum gezeten over zwangerschap, maar daar vond ik het niet leuk en kwam toch weer hier uit. Lang leve zp!!!!

Nu jullie.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    damn, dat weet ik echt niet meer. Denk ook zoiets als jij. Kwam hier, verslaafd, 2 keer geband, en toch mocht ik weer terug :):D

3. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Van een mmm-meisje in de wachtkamer van de dokter.
    En sinds dien veel hier te vinden;)

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Precies zoals jij jel!
    zp staat hoog in de lijst bij google. Je hoeft maar iets op te zoeken over zwangerschap en je komt op deze site uit. En tja toen verslaafd he!:)

5. Within

Within Niet meer actief

Via een ander forum waarbij een topic hier in de lounge werd gelinkt. Zitten lezen, me erg vermaakt, verder gesnuffeld en uiteindelijk een keer geregistreerd.

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik was net voor het eerst zwanger in 2009 en voelde dat direct na de eisprong. Dus ik googlede op de symptomen, kwam via reacties op zp terecht en besloot snel daarna lid te worden. Toen nog onder een andere naam.

Helaas kreeg ik enkele dagen/weken later een vroege mk. Zp bleek behalve informatief, ook steun te bieden etc. en ik ben sindsdien frequent lezer, soms frequent schrijver en vind het een heel leuke aanvulling op mijn dagelijkse leven :)

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Goh... ook gegoogled geloof ik... weet het eigenlijk niet meer! Eerst een hele tijd meelezer geweest, niet geregistreerd en op een gegeven moment ging het toch los :D Inmiddels al best wel weer een poosje en behoorlijk wat lief en leed gedeeld hierzo!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Via google!
    En hobbel hier nu alweer 5 jaar rond. :)

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik zocht via google op of ik iets wel of niet mocht eten, en kwam hier op uit.
    Dat was het begin van de verslaving.

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Via Google.
    Vriend en ik besloten om een kindje proberen te krijgen (goh!) en ik stopte met de nuvaring. In mijn omgeving ervaring genoeg met het stoppen met de pil, niet met de nuvaring. Zp staat erg hoog bij Google. Eerst een tijd meegelezen, toen toch maar een account aangemaakt. En nu een vast clubje in het kinderwens gedeelte.
    Dus ik kwam voor de info, bleef hangen door de gezelligheid, heb veel steun gekregen toen ik de MK kreeg. En heb vooral erg veel gelachen. Zit hier nog niet zo lang, maar hoop nog wel lang te kunnen blijven!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het was een koude herfstavond toen het begin van mijn zp avontuur en verslaving ging. Dacht dat ik zwanger was en googelde. (later bleek ook dat ik zwanger was.

nu ben ik er niet meer weg te slaan

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Uhm via me zus :D

13. Ook via google.. was al lid op een ander forum maar was echt zo'n oudbakken forum met saaie figuren..
    Toen vond ik dit forum, hier valt het wel mee qua saaiheid :p

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hier ook via google, toen ik net zwanger bleek te zijn.
    Was wat aan het opzoeken en kwam hier op zp uit ;)
    Beetje rond zitten snuffelen.. en toen maar eens geregistreerd.. en ben er nu met geen kanon van weg te krijgen ;)

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ook via google toen ik iets over baby`s zocht (dochter was er net). Eerst meelezer geweest en na een paar maandjes zelf lid geworden om te kunnen mee schrijven.

16. Jel

Jel Niet meer actief

Leuk om te weten. :)
    De meesten dus toch door te googlen.

17. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Via een ander lid. Ik was zwanger en zij probeerde zwanger te worden (is ook gelukt) Zij zat hier dus al even en gaf me het adres. Gelezen en gelijk aangemeld en gebleven.

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik was eerst van een ander forum lid ,maar vond dat toch niet zo. Toen ben ik via Google hier terechtgekomen. Nu alweer 3 jaar lid ,alleen wel al 2x mijn naam veranderd.......

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Volgens mij ook via google, ook op zoek naar iets. toen aangemeld want leek me een leuk forum, en ben nooit meer weg gegaan! :D

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Was al een paar maanden zwanger van onze dochter en zocht iets op google, en kwam hier terecht :D.

Deel Deze Pagina