Ahhhhh ga eens verder! Ik had nog niet gereageerd, maar moest zo lachen om jullie opmerkingen Wel lief blijven deze keer he?
Duf bezig zijn: vandaag al 3 keer de waterkoker aangezet om thee te maken. Uiteindelijk ook zo slim geweest om van het gekookte water thee te maken. Maar ja, nu weer te lang laten staan. Koude thee. BAH!
haha dat heb ik ook zo vaak, zet ik de waterkoker aan en vergeet ik m. vervolgens kan ik m nog een keer gaan aanzetten omdat t water inmiddels weer koud is... ach ja...
Ik kan niet meer pinnen, zijn bij jullie de pinautomaten ook vaak leeg aan t einde van de maand? Ze geven dan heeeel vaak geen geld meer nl..
heb ik ook last van! ik heb geen geld over aan t eind van de maand, ik heb een stuk maand over aan t eind van mn geld
Ik hoorde vanmiddag leuk stukje op de radio: je saldo is 7,8 miljoen euro! Was reclame voor een loterij. Dat zou toch eens leuk zijn zo'n saldo.
hahaha wij? helemaal niet hoe kom je erbij O :-# maar we mochten een nieuwe openen als we lief bleven dus dat doen we dan maar he veels te gezellie
Ik niet, ben nooit stout O Maar Jan vond het andere topic niet gezellig. Als we het nu lief houden blijft hij open.. Vroeg me al af waar je gebleven was als trouwe poster in het oude topic!
was even duf aan het doen tegen mijn bankstel.....ik vond het net zo gezellig, maar ja dat wordt het hier ook wel weer