Heeft jouw partner jou veranderd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

mijn mannetje heeft mij ook verbeterd!

Om tot 10 te tellen ;)
    rustig te zijn.
    niet zo uit mijn vel springen!

Je raad het al, ik heb een mannetje die is heel rustig en zacht aardig.. en ik flap er altijd alles uit! En nu weet ik het allemaal net iets tactischer aan te pakken ;)

2. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik ben zowel in positieve als in negatieve zin door hem beinvloed.

Doordat hij heel veel weg is en ik daardoor heel veel alleen ben, ben ik ik heel zelfstandig geworden. Aan de ene kant is dat heel prettig, maar aan de andere kant merk ik steeds vaker dat ik hem daardoor eigenlijk ook helemaal niet nodig heb. Ik laat het huishouden draaien en heb daarnaast een eigen zaak die ik ook volledig zelf "draag".

Wanneer ik een man had gehad die graag zou willen dat ik iedere dag met etenstijd met hem aan tafel zou zitten, had ik nooit kunnen bereiken wat ik nu heb bereikt. Maar aan de andere kant heeft hij zichzelf vrijwel overbodig gemaakt, waar ik soms erg verdrietig van kan worden.

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    mijn man is tegen overgestelde van mij..
    dus we leren heel veel van elkaar :D

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Mijn man wist ook mij te temmen :) .

Ik leerde hem kennen toen ik 16 was. Ik was niet bepaald een lieverdje.
    Maar op een gegeven moment begonnen de mensen in het dorp tegen mijn ouders (weliswaar) te zeggen dat ik zo positief veranderd was!
    Dankzij hem ben ik geen foute dingen gaan doen.

Voor de rest heeft hij mij ook van mijn onzekerheid afgeholpen, hij heeft me geleerd weer te kunnen vetrouwen.

gr. Kat

Deel Deze Pagina