Hm...geen vragen over, wou het gewoon even kwijt wat ben wel gespannend. Ben ergens toch nog bang dat ze iets zien wat niet goed is ofzo, of dat er opeens niets zit (geen bloed gezien maar ja spanning he) En buiten dat ook onwijs veel zin in
Het is ook hartstikke spannend! Het blijft toch een medische echo he? Maar goed, de kans dat er iets niet goed is, is natuurlijk heel erg klein... Heel veel succes vanmiddag en geniet er ook van! Wil je ook meteen weten wat het is? Ik heb volgende week woensdag de 20-weken echo, maar heb vorige week al een pretecho gehad, dus weet al wel dat er geen hele rare grote dingen mis zijn. Veel plezier!
Brendat ik wil dolgraag weten wat het is, alleen mijn vriend helaas niet. Ik maak me toch zorgen en op 1 of andere manier heb ik zoiets van als ze nou zien wat het gaat worden dan moet het wel goed zijn toch? En dan kan ik dingen gaan doen. Ppfff nog een paar uurtjes, lichtelijk nerveus hier want heb vroeg al van alles in mijn buik gevoeld en de laatste tijd is het vrij kalm dus dan maak ik me zorgen.
Ook al is het een medische echo, alles vragen wat je wil weten en lekker van t kijken naar je kindje genieten! Veel plezier alvast.
Heel veel plezier vanmiddag! Probeer er van te genieten zo vaak zie je je kindje niet in de zwangerschap. Alles is vast en zeker goed en ben je vanmiddag lekker opgelucht. Laat je het nog even horen? ben heel benieuwd.
Ik had gelukkig een super lieve vrouw die de echo deed, want voor ik binnen kwam waren mijn ogen al rood en opgezet en tranerig, man wat kan een mens stressen zeg! En die vrouw heel lief tegen mijn vriend: a maak je je zo'n zorgen, jouw ogen zijn ook helemaal tranerig. Mijn vriend heeft hooikoorts Ik heb serieus de hele echo lang liggen janken Vanaf het moment dat baby in beeld kwam tot aan de wc heb ik alleen maar tranen vergoten, en dat terwijl alles goed is. En het ergste is, ik begin zo weer als het moet hoor, wat een dag was dit. We moeten alleen binnenkort terug want ze kon alle 4 de hartkamers niet zien en dat wou ze toch even, dus ik zit 5 tellen opgelucht in de auto...en toen was het weer: zou ze de hartkamers willen zien omdat er misschien iets niet goed is? Zag ze het echt niet goed of zag ze iets wat ze niet vertrouwde? Ik heb ook gevraagd of de baby niet goed lag, volgens haar lag de baby wel goed maar was het beeld niet duidelijk. Dus mijn vriend had zoiets van het beeld was ook niet zo duidelijk als toen we in Den Haag waren, dus ik oja....maar wat nou als er iets was wat ze niet vertrouwde? Ze zou mijn vk bellen om te overleggen of ik nu naar het ziekenhuis zou gaan of over anderhalve week terug zou komen als het iets duidelijker was allemaal, en smiddags belde ze terug dat het dus over anderhalve week bij hun terug komen is. Dus mijn vriend zegt dan is het geen spoed iets ofzo anders hadden ze je wel a la seconde doorverwezen, maar aan de andere kant als het niet goed is kunnen ze er toch niets aan doen zolang het in me zit toch? Dus kortom, ik maak me bezorgd, morgen anders toch de vk bellen om te vragen hoe ze het bij haar uitlegde?
Sylvia; het is bijna normaal dat ze alles niet in 1 keer kunnen zien. Bij mij hebben ze de echo 3 keer moeten doen, tevens een keer academische. De hartkamers hebben ze 30 minuten over gedaan!! Dit omdat het soms heel moeilijk in beeld te krijgen is. Als ze hadden getwijfeld had je al doorgestuurd geweest. Het was gewoon niet goed genoeg te zien! Inderdaad, als het niet goed is sta je dezelfde dag vaak nog in een ander ziekenhuis (is mijn ervaring)
Dank je wel Wupsie dat was wel even prettig om te lezen, had op msn ook al een moeders die me hetzelfde vertelde maar tsja eh zorgen maken he