Heeft jullie 3,5 + jarige al echte interesses?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chocolaatje, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    alles met wielen is intresant hier. Maar de Brandweerauto's. ambulances en politie auto's zijn het meeste in trek het liefst met een hoop herrie en zwaailichten ;) Thomas is een hele tijd in geweest hier maar nu niet meer.

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft een brandweer auto met afstandsbediening, is nu ook bij intertoys te koop zag ik in htboek. echt een aanrader, mijn zoon rijdt er dagelijks mee door huis! :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Haha leuk is dat he, ik heb voor sint of verjaardag of kerst al van die schoentjes met een klikklak hakje liggen. Ze hebben geen hak maar ze klinken wel zo :)

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    O ja. op het moment zijn prinsessen helemaal hot. Verkleden als een prinses is het helemaal en dan rollenspellen spelen met alle poppen.

Koken heeft ook heel erg haar interesse. Meehelpen met snijden, kneden, mengen enz. Ze vindt het allemaal even prachtig!

Knutselen is altijd leuk geweest.

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Hier interesse in alles wat maar met gereedschappen en repareren te maken heeft. Hij loopt de hele dag rond met zijn gereedschapskist en alles wordt "gemaakt".

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Google eens FAGUS hijskraan

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hier een dochter van 4,5 dat nu pas sinds een half jaar echt interesse in dingen begint te krijgen. Voorheen was alles voor 5 minuten leuk en dan wilde ze weer wat anders. Wel was ze atijd erg met fantasiespel bezig en druk op sociaal gebied. Nu heeft ze zich helemaal gestort op puzzelen, tekenen en haar naam schrijven.
    Mijn dochter van net 3 is ook zo`n fladderaar, alles is even leuk, maar nooit voor lang. Ik laat haar, zo kan lekker ontdekken wat ze leuk vind. Ik speel soms mee om te laten zien wat je er allemaal mee kan, maar daar kunnen ze bij mij vaak niet zo goed tegen omdat ze eigenlijk zelf willen bepalen wat ze er mee doen. Wel vonden ze het allebei al vrij snel heel erg leuk om lekker buiten te spelen en dan met name met 2 oudere meisjes van 10 jaar uit de straat.

Deel Deze Pagina