Heeft jullie basisschool tropenrooster volgende week?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door p1982, 21 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja de allergielijst is helaas niet altijd direct voor handen in een klaslokaal. Toen ik nog invalwerk deed moest in er altijd om vragen. Ik was dan blij als ouders van kinderen met ‘belangrijke’ allergieën even langskwamen om het door te geven!

2. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Dat is dan jouw keuze. Ik vind het belangrijk dat kinderen van jongs af aan leren hoe belangrijk goede zonbescherming is. Ik leer ze zelf smeren, maar ik heb kleuters. Dus ik help wel ja. Als je dit vaker doet leren ze dit binnen no-time goed aan.

Ik investeer tijd om te voorkomen dat ze verbranden. Met alle gevolgen van dien. Ik zie in de fam wat huidkanker met je doet, en dat wens ik niemand toe. Misschien vergezocht, maar als ik ook maar een klein beetje kan bijdragen aan het voorkomen hiervan, investeer ik graag wat tijd.

highenergy en AnnemarieK77 vinden dit leuk.
  3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Maar dat zeg ik ook; kinderen zelf, of elkaar.....dat is volgens mij aansporen

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    En even helpen waar nodig. Niemand zegt dat een juf alle kinderen van top tot teen in moet smeren, maar gewoon weigeren tot aansporen en helpen vind ik bizar (en ik zeg niet dat jij weigert, maar hoor regelmatig dat scholen absoluut niet aansporen, laat staan eventjes helpen).

Deel Deze Pagina