Nou de titel zegt al genoeg. Soms kom je op en dan heeft die van die rare dingen we zitten soms echt met open mond te kijken! van de week had meneer zich een kwartslag gedraaid in de box en lag heel relaxt met zijn voetjes omhoog op de rand van de box en een boekje in zijn handjes echt zo rust houding.
Het ene moment gaat die naar bed doet die niets volgende morgen komt die op en doet die alleen maar bellen blazen bij voorkeur met groente en of fruit. en dan kijken zo van mag eigenlijk niet maar doe het lekker toch! boefje en in de kinderwagen als ik op asfalt loop zit die gewoon te kletsen maar zodra ik op de steentjes loop (lees hobbels) dan gaat die zijn stem laten hangen zeg maar dan hoor je alleen maar heheheheheeheh en een lol. en dan ga je op de vlakke ondergrond verder en doet die het weer niet.
ik had dat laatst nog met mijn meisje. ze gaat op haar loopauto zitten maar door nog een verkeerde beweging ging ze achteruit ipv vooruit. ze kijkt eens vreemd stapt af en gaat er andersom opzitten. maar door de verkeerder beweging ging ze nog achteruit. ze keek zo verbaasd!! vond het zo grappig om te zien en dat ze die link legde vond ik helemaal knap. inmiddels kan ze vooruit rijden.
Zaterdag was ik in het ziekenhuis voor Lisa een flesje aan het vullen. Lisa slaapt op haar buik, maar was al wakker en heeft dan haar hoofdje altijd erg rechtop (zie banner). Ik was klaar met het flesje, draai me om en Lisa ligt op haar rug! Toen ik zei: 'wat doe je nou?' begon ze heerlijk te lachen.
mijn zoontje had zo'n strandsetje met schepjes e.d. voor zn verjaardag gekregen. hij vind vooral de schepjes en harkjes erg interessant. zat ie vorige week zomaar met het harkje in de bloempot in de modder te harken. stond echt even verbaasd te kijken, dat heeft ie toch echt zelf bedacht want ik heb het hem niet voor gedaan!!!
haha die harkjes. Zo gebruikte ze hier de stoffer als borstel. Tja haren kammen he. Ze kan zelf papier in de prullenbak doen of andere troep. Dus vandaag mocht ze de bonnen van de nieuwe kleren in de prullenbak doen. Ik zat even op de computer en hoor de prullenbak weer open en dicht gaan. Dit hoorde ik nog een aantal x en ik keek op en wat zie ik. Madame die met haar nieuwe kleren naar de prullenbak liep en deze maar even weg ging gooien. Want alles uit die zak, net zoals de bonnen, mochten toch in die leuke prullenbak????? Lagen mooi al 2 setjes in!
Ik had gisteren zapp dat is izjn favoriete knuffel gewassen meneer was renaar opzoek met zijn ochtendslaapje. maar was gelukkig ook tevreden met een konijn. maar toen hij lag te slapen was zapp uitgebadderd en had ik hem aan de waslijn gehangen. had ik de kleine uit bed gehaald en ik loop met hem naar buiten loop ik onderde waslijn door en gelijk zapp grijpen was zo mooi je moet maar gek op een knuffel zijn van de week maar snel een 2e erbij halen Ook hebben we een paar keer kiekeboe zitten spelen met hem als hij nu in de box ligt en geen aandacht krijgt naar zijn zin hoor je een hoop herrie en dan ga je kijken dan ligt die met zijn spuugdoekje op zijn hoofd en die legt hij er iedere keer weer op en trekt hem ervanf en als hij hem dan wegtrekt gaat hij heel hard schateren en als hij hem erop legt is hij muisstil hij is gewoon zelf kiekeboe aan het spelen maar wel stiekem steeds opzij kijken zo van kom je meespelen
Oh geweldig! Echt zo'n moment dat je had moeten filmen, maar dan is het moment al voorbij! Mijn dochter is dan geen baby/dreumes meer maar had ook zo'n moment van de week. Ze had een beker limonade leeggedronken, en op de bodem staat heel klein IKEA. Zit ze in die beker te turen en zegt, 'ikea'. Draait vervolgens de beker om, en zegt, wijzend naar de letters, 'kijk mama, staat ikea op hè?! Ik weet wel dat dat gewoon symboolherkenning is maar op dat moment stond ik ook even zo te kijken .
mijn mannetje schuift ondertussen zijn hele bedje door.. was ik even bezig met de was opvouwen (doe ik meestal als hij net op bedje ligt).. opeens hoor ik een klein gilletje, ligt meneer dwars in zn bedje.. (hoe hij het doet weet ik nog steeds niet).. Vanaf toen is het vaak dat als hij naar bed gaat, hij nog anders gaat liggen en een gilletje doet.. zo van : Kijk mij nou, ik lig zo hoor, nu ga ik slapen.. en dat doet hij dan ook..
Eva is dan ook geen baby of dreumes meer, maar op de wipper boven staat: Topmark. Eva gaat dan lezen: Eva, Lisa, Lisa, Lisa, Lisa, Eva, Lisa! Zo lief dat ze Lisa veel vaker noemt dan zichzelf
Haha , Lisa schuift ook haar hele bed door. Ze ligt altijd netjes in het midden, 's ochtends vind ik haar helemaal aan het voeteneinde, overdwars, op de dekens
haha ja dat komt ook regelmatig voor nu is hij druk bezig om te kruipen.. stond wel even dom te kijken hoor haha.. Zo ineens geeft hij een gil, dikke pret in de box, staat meneer ineens op handen en knieën.. Hij was al paar dagen aan het proberen maar hij kreeg zijn hoofdje niet omhoog.. dacht dat dat nog wel even zou duren maar nee dus..
Mijn dochter deed gisteren opeens het gebaar voor 'Klaar!' toen ik dat zei, terwijl we dat nou niet heel erg geoefend hebben ofzo! YouTube - Lekker gek doen tijdens het eten!
ik moest gister ontzettend lachen. Lars loopt al zelf rond sinds een paar weken. net als zo'n houterig marsmannetje zeg maar. en als hij dan iets te pakken krijgt wat eigenlijk niet mag dan begint ie helemaal te glunderen. als het dingen zijn die geen kwaad kunnen laten we hem maar. dus van de week liep hij met een leeg pak 50/50 drank rond te sjouwen. helemaal glunderend van oor tot oor. het pak kwam van zijn neus tot over zijn knieén, zooo'n dullig gezicht.gister liep hij rond te sjouwen met de billendoekjes. hij kan blijkbaar ook ineens verbanden leggen ofzo. normaal heb ik een blauw fleecedekentje op mijn pc stoel liggen en die moest in de was hij lag klaar op de rand van de bank om naar boven te doen. had ik er even wat anders op de stoel gelegd. hij kijkt zo en loopt naar het blauwe kleedje loopt terug naar de stoel en trekt eht ander ding eraf en probeerd dat blauwe kleedje erop te leggen. zooow grappig. en wat ik het allerleukste vond, mijn dochter heeft hem een paar dagen geleden leren drinken uit een pakje drinken met zo'n rietje. en toen ze gister zelf iets zat te drinken grist ie het rietje zo uit haar mond. ze zat letterlijk met haar mond vol tanden te kijken. en hij mag weleens happen aan haar koekje ofzo. en nu zat gister mijn zoon op de bank een liga te eten en kwam hij aan waggelen met zijn mond wijd open. mijn puberzoon dom kijken zo van maaaaaaaa.... wat moet die nu weer. ik zeg jou koekje. ja duuuhhh hahahha ik dacht het niet.hahahaha ik denk dat er vanaf nu niks meer veilig is.
jup, hier ook! het gedraai van fenne, geen idee hoe ze het doet! of mila (maar dit vind ik dan weer niet leuk..) ik had vorige week een topic geopend dat ze steeds haar kleren uit trekjt snachts, en dus het bed vies was. na veel drama uiteindelijk toch een slaapzak aangekregen, achterstevoren, en nu al 2 nachten na elkaar, krijgt ze het toch voor elkaar die slaapzak uit te trekken!!
Hahaha geweldig! Mijn zoontje gaat over 2 weken voor het eerst naar het kdv (2 halve dagen) voor hem is dit 'schooltje' dus als ik vraag, waar ga je heen binnenkort? Zeg hij "schoooooltjiee" Zeg ik wat ga je daar doen? Zegt hij "poepen!" hahaha Verder is een toeta een ambulance/brandweer/politie Ocooo is zijn ome Rico Omhoooooog is een vliegtuig
Ik lig echt in een deuk Aldin heeft nu zijn eigen manier van 'geven en nemen' spelletje. Hij biedt ons zijn speentej aan. Als we de hand uitsteken om het te pakken, trekt ie het speentje snel terug en steekt ie zijn tong uit en lacht daarbij . Zo van 'je krijgt hem lekker niet'