Heeft jullie kindje wel eens iets vernield bij een ander?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tamio, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn dochters hebben (nog) niets gesloopt bij anderen... hier thuis ook niet echt... weleens samen dikke lol met de plantenbakken... maar ach dat valt dan wel weer mee.. :p

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan heeft laatst bij mijn zusje + vriend 2 afstandsbedieningen in hun subwoofer (zo heet zo'n ding van een surround sound systeem toch?) gestopt. Met geen mogelijkheid zijn ze er nog uit te krijgen ;). De subwoofer doet 't overigens nog wel gewoon, alleen wel jammer dat ze de afstandsbedieningen nu niet meer kunnen gebruiken ;).

Verder niks noemenswaardigs, iig niet dat ik me nog kan herinneren. Het is op zich wel echt een slopertje, maar als we ergens anders zijn hou ik 't altijd extra goed in de gaten en dingen die niet kapot mogen zet ik dan liever even aan de kant.

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Tja ook al "weten" kinderen dat het niet mag, de drang is vaak groter.
    Niet uit pesten, maar omdat ze reactie aftasten.
    Mijn kids weten ook wat ze niet mogen, en toch doen ze het.
    Nu is de oudste bijna 8 en is ze zich meer bewuster van actie en gevolg.
    Bij die van bijna 6 ligt t weer anders.
    Maar moet zeggen dat ik zoiezo al heel anders denk dan de meeste moeders haha is niet erg natuurlijk!

Maar, mijn oudste heeft wel eens een boekje gesloopt bij anderen, toen heb ik voor dat kindje gewoon een nieuwe gekocht.
    Verder is t volgens mij niet voorgekomen, of ik kan het me niet herinneren!

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Een subwoofer ja!, daar had mijn dochter een (valse) noot ingegooid. De afstandbedieningen, dat is wel erg lastig, komen er idd nooit meer uit.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    met de oudste had ik nooit problemen( heeft alleen onze tv tig mijloen keer aan en uit gedrukt tot hij het begaf ) met de middelste was er altijd wat en nog steeds. ( leuk adhd ) ik hoop dat de jongste op zijn zus lijkt. tot nog toe is hij vrij rustig en laat alles heel ( alleen moet je hem ook 10.000 keer bij het aan/uit knopje van de tv en dvd weghalen.... zou hij toch op haar lijken :D)

Deel Deze Pagina