Ziek en op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door justme1974, 27 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ons kleine meisje is (weer/nog steeds?) ziek. We balen behoorlijk, want afgelopen dinsdag had ze hoge koorts, woensdag ging het wel weer goed met haar. Maar nu sinds gisteren is ze heel erg verkouden geworden. We zijn gisteren wel weg geweest en inderdaad; niet teveel kleding, raampje open en nu voel ik me dus schuldig :( Ze had vannacht een ondertemperatuur van 35 graden, maar volgens de HA kon dat geen kwaad, wel goed in de gaten houden natuurlijk. Vanochtend had ze 36.4, dus dat ging wel weer goed. Ze zit vol snot en alles en is heel hangerig. Morgen gaan we op vakantie... met de auto.. Waar geen airco in zit. Hopelijk is ze morgen wel weer opgeknapt, maar hoe maken we de reis van ruim twee uur voor haar zo comfortabel mogelijk? Het wordt nogal warm en we kunnen pas rond 12:00 uur vertrekken. Moeilijk hoor, dit. Je wil van alles doen om haar beter te maken en weer te laten lachen, maar dit is al een week sukkelen. Ze heeft afgelopen week ook nog vier tandjes erbij gekregen. Ze zal zich echt heel naar voelen!

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Valt ze normaal niet lekker in slaap in de auto? En verder gewoon lekker een raampje open en als je de nacht voor je vertrekt de auto gewoon in de schaduw zet zal het toch niet zo warm worden..
    Het zijn maar 2 uurtjes, denk dat het wel mee zal vallen, als het een reis van meer dan 4 uur oid zou zijn.. Ik denk dat ze met de tandjes zich overal naar zal voelen, maar hier is de ervaring dat afleiding helpt.. Iig fijne vakantie.

3. Mijn zoontje vind het heel fijn als ik z'n gezichtje vasthoud als hij ziekig / moe / hangerig is, dus misschien is het een idee dat jij naast haar gaat zitten achterin, zodat je over d'r bolletje kunt aaien e.d.?

Deel Deze Pagina