Hoi hoi dames, Ik heb mij gister echt zwaar ingespannen waardoor mijn hele buik zo een pijn deed : nu heb ik mijn ei volgens mij 8 dagen geleden gehad, is het zo dat onder stress of zware inspanning de innesteling verkeerd laat aflopen? kan je het vruchtje (als je bevrucht bent) verliezen? : Groetjes Sha.
mijn moeder vertelde mij eens dat zij een paar dagen nadat zij een positieve test had gedaan een bloeding kreeg en er toen geen vruchtje meer zat, maar of dat verband houd weet ik niet, succes!
Nee lichamelijke inspanning is geen reden om de innesteling ongedaan te maken! Dat zou immers betekenen dat niemand meer iets zou kunnen doen in de periode rondom de innesteling of tijdens de zwangerschap.
Tijdens een documantaire vertelde een vrouw dat ze een behoorlijke val had gemaakt tijdens een parachute sprong en dat het echt een wonder was dat ze nog leefde. Toen ze in het ziekenhuis onderzocht werd kwam ze er achter dat ze 5 weekjes zwanger was en alles was goed. Zelf was ik tijdens mijn innestelperiode (ong. een week voor nod) in een pretpark en ging ik met mijn nichtje in atracties waar je behoorlijk door elkaar wordt geschud, denk aan achtbaan, slag hammer.... Ik maakte nog een grap en zei tegen mijn zus 'nou, als ik nu zwanger zou zijn is het vast niet goed gegaan met de innesteling'. Een week later teste ik positief. Grt Vanilia
Hallo Mijn gyn vertelde tijdens de zwangerschap van mijn zoontje dat het enkel kwaad kon op de moment van de innesteling. Dan kan het zijn dat het vruchtje niet innestelt omdat je net op dat moment druk op je onderbuik zit. Maar eens ingenesteld is het ook wel ingenesteld en kan het geen kwaad meer. En hoe groot is de kans dat je net zo'n inspanning levert als het vruchtje net aan het 'nestelen' is.
Wauw super veel reacties, wat goed om te horen , maakte mij al een beetje druk.. heb zo een spanning ook rond mn buik pff...en krampen heb alvast een test gehaald haha , maar wat goed om te horen.. bij wie van de dames heeft een innesteling gevoeld? Groetjes Sha.
Hoi hoi, Ik heb hem niet gevoeld qua pijnsteken enzo, maar ben wel 2 a 3 dagen ziek geweest. Dus het koud hebben, zwak voelen over de hele lichaam. Ik moest ook echt in bed liggen omdat ik me dus heel beroerd voelde. Grt Vanilia
Hoi, zo dat koud voelen heb ik ook gehad wel 2 dagen erg koud! maar ja dat kan ook alles betekenen toch.