Goedemorgen. Wij zijn inmiddels nu 1.5 jaat bezig om voor een 2e wonder te gaan. Helaas ben ik na het stoppen met de pil. Niet meer regelmatig ongesteld. Varierend van 28-42. Doordat het erg varieeerd.zal ik vaak me ovulatir gemist hebben. Nou ben ik begonne met ovu testen. Clear blue. Aan me slijmverlies dacht ik ovu te hebben. Test neg. Savonds spontaan geklust. Volgende ochtend pos ovu test. S avonds pos ovu test. Door onregelmatige dienst.niet geklust. Vanmorgen nog steeds pos ovu. Ik snap er niks van. Heb ik me ei al gehad. Moet die nog komen. Ben ik op tijd als ik vanavond klus. Sorry.maar word hier nlg onzekerder van.
Je LF-piek kan wel 2 dagen duren. Verklaart ook je posi testen van gisteren en vandaag. Je ei zal vandaag of morgen wel springen. Vanavond nog maar een keer gezellig maken
Ok..dus je ei springt daarna. Als ik nou.neg zou testen is die dus al gesprongen? Nou maar weer wat slaap inleveren vanavond en op manlief wachten haha
Lh-piek kan soms twee dagen duren. Na de laatste piekdag springt je ei na 24-48uur. Als je meer inzicht wil krijgen in je cyclus zou je kunnen overwegen te gaan tempen. Ik vond het destijds in t begin gedoe, maar je went eraan en geeft je veel inzicht... Hopelijk snel een wondertje voor jullie 🍀