Clearblue indicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yasmijnkai, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hallo allemaal zit met een vraagje want dit is mijn eerste kindje en snap momenteel niks meer van. Ik had 1 week geleden clearblue indicator gedaan die gaf 1-2 aan en dus dacht vandaag toch even weer een testje doen kijken of 2-3 komt maar inplaats daarvan kwam 3+ dus in precipe ben ik dus 5+ weken zwanger. Totaal in de war nu want snap er niks van!

Weet iemand hier iets van?
    Groetjes,
    Yasmijn

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    De clearblue digitale gaat af van de hoeveelheid HCG en de gemiddelde periode zwangerschap die daarmee gepaard gaat.
    Hoeft niets te zeggen hoor, je bent zwanger en dat is op zich al super hé!

Had je verder een regelmatige cyclus? Dan kun je wel perfect berekenen hoever je bent hé.
    Je gyn of verloskundige zal je dat ook wel weten te zeggen als je gaat voor je eerste echo.

Wat spannend meid! :)

3. Yasmijnkai

Toen ik mijn Mirena had was er wel elke maand maar wel onregelmatig en na de Mirena dus een keer een cyclus van 26 gehad en was daarna gelijk zwanger. Maar als ik zo na mijn eerst dag kijk van me laatste menstruatie dan zou ok toch echt onmogelijk 5+ weken zwanger kunnen zijn. Hoeveel ik het echt super vind dat ik zwanger ben toch beetje raar.

Ik heb mijn arts aan te tel gehad en die zei dat ik morgen de vk moet bellen voor eerder gesprek want om nu tot juni te wachten pfft.

Zou je meer hcg hebben zo vroeg als je een tweeling verwacht?
    Maaaaar nogmaals ik ben super blij ermee want had nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn :)

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Het is het gemiddelde aan hcg met die termijn.Daar kun je iets boven zitten of iets onder.je bent toch ook al bijna 5 weken aan je banner te zien?Kan dus heel goed kloppen,zit je gewoon hoog met je hcg.Hoeft echt niet op een tweeling te wijzen.

5. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweelingen kunnen meer hcg geven maar sommige vrouwen maken gewoon meer hcg aan..

6. Yasmijnkai

Ok nou heel erg bedankt dames, hoop dat ik eerder naar mijn vk kan gaan.

Liefs, Yasmijn

Deel Deze Pagina