Iemand een idee? Piek geweest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by liefebees, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Wie kan me helpen?
    Ik zit nu op cd 22 en wacht nog op mn ei.. Ben al vanaf dag 10 aan het testen en nog geen resultaat.
    Nu had ik vanmorgen eindelijk een test waarvan ik dacht.. nu komt ie eraan! Deze was namelijk ongeveer net zo donker als de controlestreep. (de onderste op deze foto)

www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/126598d1296640532t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-7-p1060964.jpg

Nu heb ik net nog een testje gedaan.. en nu is het teststreepje bijna verdwenen.. hij is echt heeeeel licht!
    Is mn piek nu dan geweest? Of zou hij nog moeten komen en betekend de test van vanmorgen niets?

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ik vind die laaste toch ook wel heel positief hoor sasjuh
    bij mij was dat ook ik had in de avond bijna niks tezien test
    en toen ik de andere dag rond half 12 testen was die ineens knal..
    schommeld ook heel erg dat hl ik had gisteren een ovu gedaan en die zat ook ineens tegen de kleur van de test treep aan

ik hoop voor je dat die toch nog knal word!

3. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Heb presies hetzelfde dus lees met je mee..

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

test je met ochtendurine? Dat kan je namelijk beter niet doen omdat je dan snel een vals positieve test hebt! Als de onderste test s'middags gedaan is dan denk ik inderdaad dat je piek al geweest is... lastig he, met die streepjes!
    Ik ben over gegaan op clearblue digitaal...

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    De onderste test was van 10 uur vanmorgen. Was geen ochtendurine want was om 7 uur ook al naar de wc geweest.. Of telt dit niet en is het alsnog niet goed?
    Ik vind CB digitaal zo duur.. en aangezien ik redelijk lange cyclussen heb wordt dat wel een dure aangelegenheid!

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ik denk idd dat je piek geweest is...temperatuur je ook?

(@lily; had in ander topic ook net gereageerd op jou)

7. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    @sweet lily..thanx ga meteen kijken;)

8. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Sweet lily ik temp ook ja, kaartje staat in mn onderschrift. Temp was laag vanmorgen..

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Sasjuh,

Je temp blijft wel laag..mss toch nog geen ei gehad? Wat denk jezelf? Heb je iets gevoeld? Of voel je de eisprong zelf niet?

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    die onderste is nog niet positief hoor meid...nog ff doortesten denk ik...ik had de ene dag een witte test en de volgende dag knalde die eraf.

11. januari2010

Heb je dan om 7 uur wel wat gedronken en daarna niet meer? Het kan zijn dat je urine toch geconcentreerd was...
    Hoe was je test vandaag?

12. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik had om 8 uur wat gedronken, 1 kop thee.
    Vandaag was de test wederom niet positief, en een stuk lichter dan gisterochtend. Betekende dus niets die bijna posi test van gister ben ik bang.
    Bah hoop dat de volgende cyclus wat korter is!

13. januari2010

Ben bang dat je urine dan toch te geconcentreerd was.. balen! Gewoon doortesten!

14. dushi1980

dushi1980 Actief lid

Jun 11, 2007
    225
    0
    0
    Pffff ik ben ook nogsteeds op zoek naar m'n ei, zit ook al op dag 22 en test al vanaf dag 7, en niets naders dan lichte streepjes. Verder wel heel regelmatige cyclus van 26-28 dagen.

Ga erg aan mezelf twijfelen, zou alles wel goed werken nog daarbinnen?? Bij de 1e was het in 3x raak, maar nu ronde vier en al 2 maanden ovu test gebruikt en nog geen 1 x ei kunnen vinden???

Snap er niks meer van!

Share This Page