Hey dames, Ik heb de volgende vraag 15, 16, 17 en 18 Januari ovulatietest gedaan waarvan 15 januari het donkerst. Volgens mijn banner moest ik 17e eisprong hebben niet dus denk ik. Ik heb vanochtend 25e weer een ovulatietest gedaan had de laatste nog liggen en die knalde er vanaf een hele donkere streep stuk donkerder dan de controlestreep. Ik begrijp er niks van ook was het erg moeilijk om de andere testen van elkaar te scheiden dus welke het donkerst was. Ik hoop dat iemand me kan helpen ik gebruik btw de ovutesten van pregnafix, ik woon in Duitsland ik weet niet of ze in Nl ook verkrijgbaar zijn.. Heel veel groetjes.. Sarah
hoi hoi, prenafix zegt mij niets, maar ik denk dat je wel een zw. testje eraan mag wagen. Bij ovutesten is het mogelijk dat ze ook hcg meten. Dus als jouw ovutesten nu een dag of 10 na je ei ook zo positief zijn, kan het zijn dat je zwanger bent. suc6
als je een ovutest als zwangerschaptest "gebruikt" is het juist goed dat je met ochtendurine hebt getest. Voor een ovutest mag je niet met ochtendurine testen. Dus meis, morgen hop naar de winkel voor een zw. test
Lieve kweb harstikke bedankt voor je antwoord.. Is het alleen niet een beetje vroeg voor een zwtest ik ben zoooo bang voor weer een teleurstelling.. Groetjes Sarahtje
als je een posi ovutest hebt gehad is er dus hcg gemeten in je urine (als het goed is). Jou zou het kunnen proberen. maar als je liever nog even wacht begrijp ik het ook.... Maar hou je er niet teveel aan vast he. Er zijn ook meiden met een posi ovutest die toch niet zwanger bleken te zijn... ik duim voor je