hoe gevoelig zijn babyboom zw testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ricmar94, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

Volgens mijn banner mag ik pas over 6 dagen testen

Wie kan me vertellen hoe gevoelig de babyboom testen zijn.
    Ik weet niet of ik kan wachten tot volgende week.
    pfff wat duurt dat toch lang
    ...

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik had 3 dagen voor mijn nod een hele lichte streep.. Die van kruidvat was duidelijker bij mij. Helaas werd dit een vmk :(

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik heb gister die van het KV geprobeerd en daar stond een dikke streep dus volgens die Negatief, ik was ook benieuwd naar die van Babyboom hoegevoelig en betrouwbaar of die is,en waar je die kan kopen.
    Ik kan volgens mijn banner over 3 dagen testen en ik kan eigenlijk niet wachten voor een duidelijke uitslag. Ik heb nu een van CB en ik wacht wel tot ik daadwerkelijk kan testen, al wil ik het nu weten pfff wat kan wachten ook lang duren zeg! :(

4. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    haha ja wachten duurt inderdaad erg lang. Ik heb nog 10 lange dagen te gaan. De dagen/weken/maanden gaan anders altijd zo snel voorbij, maar nu duurt het zooo lang allemaal :p

5. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik heb me er nu bij neegelegd dat je beter kan wachten dan te vroeg testen en teleurgesteld bent. Al is het wel moeilijk. Eerst dacht ik van ik wil het weten, maar nu ben ik bang voor teleurstelling. En ook zoiets van eerst had ik sterk het gevoel van jah ik ben heel erg zwanger en nu heb ik zoiets van ik wordt gewoon over 3 dagen ongi. Hebben daar meer mensen last van? :(

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Over het algemeen heb ik 's avonds en 's morgens het gevoel: ja, 's middags heb ik het gevoel nee. En dan ben ik al overtijd. Heb tot nu toe alleen nega getest. Ik wacht voorlopig ook met testen.
    Vooral omdat ik met een blaasontsteking zit. (moet morgen laten controleren of die weg is)

Wachten duurt inderdaad lang. Maar ik adviseer toch om te wachten tot na je NOD met testen. Ik kan nu al zeggen (en ben pas in ronde 2) dat er niets vervelenders is als nega-testen.

7. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Dat kan ik me heel goed voorstellen, want je bent er bewust en onbewust wel erg veel mee bezig. Hoop voor je dat de blaasontsteking over is.

Jullie ook heel veel susses.

Deel Deze Pagina