overtijd,test negatief. snap er niks van?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door conejita, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi meiden,

Heb net een test gedaan en die is dus negatief. Ben eigenlijk te verbaasd om verdrietig te zijn... ik ben toch niet ongesteld?

Had zaterdag ongesteld moeten worden en vrijdagmiddag begonnen krampen en zeurderig gevoel bleef aanhouden tot en met nu, maandag.
    Ik heb dat nooit, altijd na krampen word ik gelijk (of dag erna) ongesteld: niet vier dagen daarna!

Zou er niet genoeg zwangerschapshormoon in mijn bloed zitten of ben ik gewoon niet zwanger?

Ik was er eigenlijk al zeker van, en al helemaal blij. Nu verward...

Ervaringen?

ps: heb woensdag afspraak staan bij huisarts dus zal het aan haar voorleggen....

Dank alvast!

2. Same here! Ik ben inmiddels 11 dagen over tijd en heb dus nog steeds geen positieve test of ongesteldheid. Wel zeurderig gevoel gehad de afgelopen weken..
    Ik hoop dat je snel positief test!

3. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik moest 13 juli ongesteld worden maar pas op 28 juli positief getest. Helaas uitgelopen op een miskraam. Dus waarschijnlijk heeft het gelijk al niet goed gezeten. Hoop dat je snel zekerheid hebt.

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hoi Petite,

dat is gek zeg. ben je niet naar de ha geweest?

voel je je zwanger?

bij mij is het nog erg vroeg dus heb nog geen gevoelige borsten of zo (wat ik vorige keer wél had, maar toen was ik langer onderweg. dat eindigde in een mk helaas)

ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik wél zwanger ben... somehow...;)

5. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    De kans is toch vrij klein dat je alsnog zwanger bent, vaak test je toch al voor je NOD wel licht positief. En als je twee dagen over tijd bent en negatief test is de kans erg klein. Maarja niet onmogelijk. Ik zou gewoon even afwachten of je alsnog ongesteld word. Af en toe wat later ongesteld worden is niet zo gek.

6. Ja ik weet het niet. Als ik er veel aan denk voel ik me zwanger. Ik heb van alles gevoeld de afgelopen dagen. Steekjes, plopjes, zeurderig gevoel. En ik heb al 3 weken gevoelige borsten. En mijn bh zit wel erg strak ;) verder ben ik niet moe, niet misselijk en voel ik me weer totaal niet zwanger.
    Ik heb vorige week de huisarts gebeld en de assistente gesproken. Zij gaf aan dat ik nog een weekje wachten moest. Als ik dan nog negatief testte en niet ongi was, dat ik weer moest bellen. Dat is a.s. donderdag. Dan hang ik weer aan de telefoon daar :D
    Vorige ronde voelde ik me ook zwanger. Had geen symptomen, nergens last van, maar toch voelde het zo. Uiteindelijk gewoon ongi geworden helaas. Hoop voor jou dat dat anders is!!

7. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik ben ook al 3 dagen over tijd, vorige cyclus werd ik op dag 34 ongesteld (clomid kuur gehad) en nu al op dag 37 maar alleen maar een zeurend gevoel, geen drupje bloed of bruine afscheiding.

Ik hoor eerlijkgezegd vaker dat mensen NA nod positief testen, vóór nod is toch echt wel mazzel. Ik kan over 2 weken pas weer bij de gynaecologie terecht, dus zal sowieso af moeten wachten wat er komt. Ik hoop nog steeds op een positieve test.

8. Tammaday

Tammaday Lid

9 aug 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde! 4 dagen overtijd en test tot nu toe ook negatief. Ik voel me wel echt zwanger, heb veel symptomen. Hoor ook vaak dat vrouwen na nod positief testen.

9. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Zolang er geen bloed te zien is hoop houden meiden!!

Ik heb bij de derde ook pas een week na nod positief getest en dat was niet eens een duidelijke streep!

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Precies. Eens met wat zij zegt.
    Het gebeurd hier regelmatig dat de dames ineens later ongesteld worden of dat de cyclus totaal van slag is.
    Natuurlijk kun je zwanger zijn, maar de kans is vaak vrij klein.
    Ik hoop dan ook voor jou dat je gewoon zwanger mag zijn!

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Er is dus hoop! :)

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #12 conejita, 20 aug 2013
    Laatst bewerkt: 20 aug 2013
    Bedankt meiden, voor de reacties.

Ik wacht het nog even af. maar hou er nu wel rekening mee dat het niet zo is... als ik te veel blijf hopen is de teleurstelling weer zo groot...:(

Ik voel nog steeds zeurderig in onderbuik maar verwacht geen ongesteldheid meer. Het komt nooit zo laat...
    Misschien sla ik het gewoon over deze keer?
    Ben ook opgehoogd (heel langzaam) met medicijnen (antidepressiva) dus misschien dat dát ermee te maken heeft...(suggestie vriendin)? Heb daar zelf nog nooit van gehoord, denk van niet.

Annie64, het spijt me voor je van je mk. Sterkte, meid. Hoop dat je snel weer goed nieuws hebt.

En voor de rest van de meiden die wacht: ik duim voor jullie!!

Hou me op de hoogte?

Ik jullie ook ;)

chao xxx

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik ben ongesteld geworden...

Heel gek, ik droomde het eerst en toen was het ook zo.

Ben toch blij dat mijn lichaam het gewoon "doet", alhoewel een beetje anders dan anders dit keer.

Je weet het dus nooit met dat lijf.. ;)

volgende x beter!

hoop andere meiden beter nieuws?

xxxx

14. Tammaday

Tammaday Lid

9 aug 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Conejita, wat jammer zeg!! Maar je weet wel waar je aan toe bent en kunt je weer opladen voor de volgende ronde! Hopen dat het heel snel toch raak is.

Ik had een test gedaan met 4 dagen overtijd die negatief was. Inmiddels 6 dagen over tijd, nog steeds niet ongesteld. Ben van plan zaterdag weer te testen, dan ben ik 9 dagen over tijd.

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Tammaday...spannend!

Hoop het voor je!

laat het me weten ;)