Fynn krijgt overdag 5 keer 165 cc. Dat zou dus ruim genoeg moeten zijn (voor minder doet ie het echt niet). 's Nachts wordt ie 1 keer wakker. Hij is dan erg onrustig, kreunt een beetje en maakt smakgeluidjes. Ik interpreteer dat als honger en geef em een flesje. Het gekke is alleen dat hij niet huilt. Dat doet ie overdag nml wel als ie honger heeft. Zou hij 's nachts dan wel echt moeten eten of moet ik em maar laten rommelen en wachten tot hij of weer in slaap valt of gaat huilen?
Hoi, Je komt daar alleen achter door uit te proberen. Wat doet hij als je geen flesje geeft. Blijft hij dan onrustig en mopperen of valt hij weer in slaap. Ilja
Waar jij jezelf goed bij voelt. Een half uur, een uur, maar voor hetzelfde geldt zeg je ik laat hem niet langer dan een kwartier mopperen. Volg hierin je eigen gevoel Ilja
Heb het vannacht uitgeprobeerd. Hij begon rond 4.00 uur te mopperen maar hield wel z'n oogjes dicht. Heb em dus laten gaan en hij viel na een tijdje weer in slaap. En kwam toen pas weer om 6.00 uur. Toen had ie wel z'n ogen open en heb em dus z'n fles gegeven. Hij heeft dus lekker doorgeslapen van 23.30 tot 6.00 uur. Niet slecht. Vervolgens viel ie zelfs weer in slaap tot 9.00 uur. Vind alleen de voeding van 6.00 wel een beetje vroeg en zou die graag om 8.00 geven. Is er kans op dat Fynn van 23.30 tot 8.00 gaat slapen of is dat wel erg lang voor zo'n kleintje? Waarschijnlijk kan ik em dan beter om 6.00 uur minder voeding geven en dan om 8.00 weer. Toch?