3-fase betekend dat je NA je eisprong nogmaals een stijging hebt. Fase 1 is tot je eisprong -stijging- Fase 2 is na je eisprong -stijging- Fase 3 is de extra stijging die aanhoud tot je positief test of ongesteld wordt en je temperatuur dus weer helemaal daalt naar fase 1. Zag je dip maar dat zou heel goed een innestelingsdip kunnen zijn!! Het ziet er nog steeds positief uit!! Ook dat je bruinbloed weg blijft is een goed teken!! Al kan dat nog komen ook als je positief test. Kan door de innesteling komen, ik had het (zoals je ziet op mijn kaartje in me vorige reactie) op de dag voordat ik positief teste beetje roodrozig. Zou morgen gewoon een testje wagen hoor! Spannend hoop het voor je!!
ik moet eerlijk bekennen dat ik je kaartje er nu minder positief vind uit zien dan van de week. Hopelijk ben je wel gewoon zwanger, maar zo'n daling is hier nooit goed geweest.
ja het is in ieder geval geen 3 fasig meer hehe. Ik vind mijn daling overigens ook niet veel.. maar met 0,1 graad.. kzag op kaartjes van zwangeren dat het voor hun nod ook nog schommelt met 0,1 graad. Maar jah ik heb niet veel hoop meer.. Heb sinds paar dagen best dunne ontlasting. Heb ik nooit voor mijn nod. Meestal heb ik obstipatie voor mijn menstruatie.
Is 11dpo niet een beetje laat voor een innesteling ? Meestal vindt dat eerder plaats toch ? op 10 dpo uiterst.
Doorgaans is het 5 - 10 dpo. Uitzonderingen daar gelaten denk ik dan. Bij mij is het alleen nooit goed geweest. Toen ik zwanger was had ik een temp dip op 9 dpo en daar houd ik me dan ook aan vast. Maar dat kan zomaar anders blijken mocht ik ooit weer zwanger raken. Ik duim voor je dat temp niet verder daalt en dat je zwanger bent.
Nou mijn temperatuur was vanochtend 36.9 of 36.8. Ik temperatuur altijd om 7 uur, maar omdat ik vandaag 20 min eerder wakker werd had ik meteen gemeten en was dit 36.9. 20 min later dus op men normale tijdstip had ik 36.8 net als gisterochtend. Ik dacht eigenlijk dat je temperatuur juist stijgt na het wakker worden. Of is dat alleen als je ook echt uit bed gaat ?
Nee nog niet haha. Morgen is mijn nod. Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht. Ik merk dat ik soms zenuwachtig ben, ook met het niet durven tempen of dat ik dan bruin bloed ga zien hahah. Dus wie weet komt hierdoor mijn menstruatie wat later ?