Ben benieuwd hoor!! Ging even kijken hoe het met je kaartje was en lees dat je nog steeds hoge temperatuur hebt dus.. Spannend
Nou vandaag is mijn.nod Mijn temperatuur nog steeds 36.8.. Durf niet te testen hahah. Wie weet komt mijn menstruatie vandaag of morgen. Dus wacht liever nog met testen om teleurstelling te voorkomen.
15 dpo... testen!!! Ik wachtte zelf ook tot 14/ 15 dpo om teleurstellingen te voorkomen, dus ik begrijp het wel hoor)
Snap dat je bang bent. Maar als je erg regelmatig bent en je had nu eigenlijk al ongesteld moeten zijn kun je wel een testje doen hoor!
Sjee wat knap dat je nog netjes afwacht, ik doe het je niet na hoor! Lekker doen wat goed voelt en je test vooral met ons delen 😉 Het ziet er prachtig uit.
Hoi, vandaag temp weer wat gezakt naar 36.7. Denk dan toch echt dat het wel moet komen hoor vandaag of morgen. Beetje jammer
Hij begint wel te schommelen weer dan.. vrees ook voor je. Laat je het weten morgen? Mag ik jullie ook vragen wat jullie van mijn kaartje denken? Temperatuur voor NOD schommelde heel erg en daarna ineens heel stabiel met 1 stijging. Iemand hier ervaring mee? Het is nog maar 7dpo dus misschien zegt het nog niks?
Heb trouwens eind van de ochtend een action test gedaan. (wist niet dat ik er nog 1 had) Deze was negatief
Jammer... Ik hoop stiekem toch dat je temp morgen weer hoog is voor je! Het was zo'n mooi kaartje. Ben je nu officieel al over tijd eigenlijk?
Gister was mijn nod. Vanmiddag ben ik ongesteld geworden.. Dus helaas pindakaas Bedankt allemaal voor het "meewachten"