Batuhan gaat sinds kort 2x per week naar een peutergroep op het revalidatiecentrum. Nu wil ik een leuk rugzakje voor hem kopen. Ze moeten reserve kleding, luier,billendoekjes,drinken en fruit bij hun hebben. Het hoeft niet zo een grote kinder rugtas te zijn. Gewoon een leuke (aparte) peuterrugzak. Heb al een beetje gekeken maar kan niet echt iets leuks vinden. Misschien kunnen jullie mij helpen om te zoeken?
Ow sorry ik zie je reactie nu pas! Ze zijn idd heel erg leuk. Het wordt waarschijnlijk de bij.... Hmm of de pinguin
Zeeman: van Cars of trolleys of rugtas Intertoys Bart smit Wibra Action V&D Allemaal leuke kindertassen Succes!
Heb al een keer of 3 bij de zeeman een rugzakje gehaald. Daar zijn de ritsen zo van kapot. En wilde net iets anders. Bedankt voor de reacties!
V&D heeft ook leuke kindertassen. Wij hebben er eentje waar precies een broodtrommel met fruit en 2 pakjes drinken inpassen. Wellicht is dat zelfs wat klein voor jouw doel.. maar keuze genoeg
Ik vind die van skip hop ook geweldig! Ik wil er eentje voor mijn zoontje kopen als hij 1 wordt, maar twijfel over de grootte én welke het moet worden..!