temp schommelt wat vanavond aan met slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ons mannetje schommelt op het moment erg met zijn tempratuur.

Nuhoef je normaal op deze leeftijd niet meer te tempen namelijk, maar omdat hij verkouden was en van de week zo warm aanvoelde heb ik hem voor de zekerheid getempt. Hij had toen een temp van 37.8 dus maar even in de gaten houden.
    Dat ik hem 's avonds tempte zat hij op de 36,4, terwijl hij normaal een temp van rond de 37,2 heeft (kraamweek en de week erna, al zakte hij toen ook nog wel regelmatig weg met zijn temp).
    Dus toen was het nog niet zo warm en lag hij met een dekentje.
    Vandaag dus een temp van 36 2 en later weer een temp van 37.7 om vervolgens nu weer een temp van 36.3 te hebben.
    Hij heeft de hele dag lange mouwen aangehad en ook vanavond nog in huis is het 23 graden dus lekker warm en toch zakt hij weg.
    Maar wil hem niet te warm aankleden voor als zijn temp weer omhoog gaat, maar omdat hij al niet zo hoog is wil ik hem het liefst onder een dekentje leggen.
    Wat zouden jullie doen. Het is boven zo en zo nog even warmer als beneden.

2. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Mijn zoontje heeft van zich zelf een temp. van 37.5. Ik heb hem snachts in een rompertje met korte mouwen met daarover heen een zomerslaapzakje met lange mouwen. Ook heeft hij een dun dekentje in een overtrekje, welke ik in het begin van de avond alleen over zijn benen leg en snachts stop ik hem lekker in.

Check af en toe bij je mannetje, is hij klam dekentje wat lager.

Deel Deze Pagina