Hij heeft gisteren een poeprecord gehaald van 9 poepluiers! OMG! Echt bij elke verschoonbeurt was t weer raak.. En ze stinken, jeetje... echt alsof hij rotte eieren heeft gegeten. En ze zijn soms echt waterdun met stukjes erin. Soms wit, soms slijmerig.. Hij heeft ook rood anusje en onder zijn balletjes word t ookal vurig. Hij kwijlt ook enorm veel, stopt alles in zijn mond en slaapt veel onrustiger. Ook in de nacht word hij paar x wakker voor zijn speentje en hij kauwt sinds kort ook op de flessenspeen als hij de fles krijgt. Kan nog geen wit streepje zien, maar zijn tandvlees is wel al opgezet. Hoelang kan t ongeveer duren voor er iets te zien is na zulke luiers?
Hier had ik een paar weken terug hetzelfde (zo'n 7/8 poepluiers en dat 2 weken lang, kwijlen, overal op kauwen maar hij was niet echt onrustig). Toen ging ik naar het CB en ze dacht niet aan tandjes (ze voelde ook niks), maar aan een buikvirus. Nu zijn de dunne poepluiers wel over, maar kwijlen en kauwen is er nog steeds. Ook vind ik zijn tandvlees wel wat opgezet, maar dat was het een paar weken terug bij het CB ook al. Dus hier nog geen tanden en dunne poepluiers zijn ook over...
Hier duurde het ongeveer twee weken voordat ze door kwamen. Hier veel knalgele dunne ontlasting luiers en stinken poeh.
Och, wij hebben al zo vaak "vals" alarm gehad. Ook vieze slijmerige luiers en rode billen en veel kwijlen, maar niks steeds nog hoor. Haha, we wachten het maar gewoon af..
mijn zoontje heeft al een aantal dagen rode wangen. Paar x verhoging gehad en de laatste twee dagen ontzettend huilerig en ongemakkelijk hij wil helemaal niets. Ook continu zijn hand in zn mond en zn speen spuugt hij ineens iedere keer uit. In zn mond zie ik zowel links als rechts onder een witte streep, ik vraag me dus ook af of dat tandjes kunnen gaan worden omdat ik er vanuit ging dat die middelste twee altijd eerst doorkwamen...
Nou Mike had echt pijn in zijn mondje net.. Hij had honger, dus gaf hem de fles. Ging hij heel gretig ernaar happen, maar zodra de speen zijn tandvlees raakte was t krijsen. Net ook even getempt, hij had 38.4 ...
ja, gister ging mijn zoontje ook ineens met de speen van zn fles spelen! heeft ie nog nooit gedaan. ook druk met zn handjes over zn gezicht wrijven. Ik zat net op internet nog verder te kijken en je leest ook e.e.a over spruw?
Zal mij verbazen als er niks komt, alles signalen die jij beschrijft duiden er echt op dat er wat in aantocht is.