Hai, Ik ga er toch maar een onderwerp van maken want maak me inmiddels toch wat zorgen over mijn cycli en 'mag' vd doktersassistente pas volgende week maandag contact opnemen. Ben eind maart met de pil gestopt. Na 10 weken eerste echte menstruatie. Daarna op dag 26, 21 en nu nog niets.....dag 39. Hoe gaat/ging dat bij jullie in de eerste maanden na pilstop?
Kan helaas echt een paar maanden duren voor je cyclus weer regelmatig is en soms blijft hij onregelmatig! Mijne is ook langer dan voor ik met de pil begon. Toen was t altijd netjes 28 dagen
ff een tip, gebruik liever de streepjes testen, is goedkoper en zijn vaak nog gevoeliger ook hier direct na de pil een ei op dag 25 dus een cyclus van 39 zou het geworden zijn... erg irritant maarja. kan erg schommelen.
Nog onregelmatig. Eind juni gestopt, meteen onttrekkingsbloeding gehad daarna 42 dagen moeten wachten op de eerste menstruatie, 2e ronde 15 dagen en zit nu op dag 21 van de derde... In elk geval geen 15 meer. Ben benieuwd of het nu lang duurt of netjes rond 28 dagen komt. Lastig he niet weten wat je lichaam doet!
Ik ben in november begonnen met de prikpil 1 x gehaald. Daarna over gegaan op de gewone pil. Ik moest noodgedwongen stoppen niet de pil. En mijn eerste cyclus na de ontekkingsbloeding was 26 dagen. Voor gebruik anticonceptie was het ook altijd 26 dagen. Dus ik ben benieuwd hoe het deze maand gaat (ben overgens nog niet bewust bezig met zwanger worden )
Ontpillen kan best lang duren, Bij mij was het direct regelmatig (indien ik een eisprong heb) zie banner, maar bij de meesten is het eerst een tijd onregelmatig, weet je nog hoe je cyclus was voor de pil? uiteindelijk zal het dat weer worden.
Tnx voor jullie reacties Ik ben in 2013 voor het eerst gestopt en dat kwam overeen met de eerste periode, na 10 weken, maar ben toen op een uitschieter van 30 dagen, behoorlijk regelmatig geweest. Vind de ronde van 21 en nu nog niets op dag 39 echt heel lang. Bij die 21 schrok ik want was totaal onverwacht, geen symptomen, en nu voel ik ook niets in mijn buik rommelen maar ben sinds gisteren ontzettend emotioneel, jankerig dus er is wel van alles gaande hormonaal gezien. Veel succes ook voor jullie met wachten bleh....
Ik moest na mijn ontrekkingsbloeding 107 dagen wachten voordat ik natuurlijk ongesteld werd... Het kan dus zo zijn dat je lichaam even de tijd nodig heeft... snel daarna kreeg ik een mooie cyclus en inmiddels zwanger... Ovulatietesten werkten niet bij mij trouwens...
In juni 2012 gestopt en in september 2013 nog niet een regelmatige cycli. Ontpitten kan echt lang duren.
Hier helaas ook onregelmatig maar vooral lang Zie handtekening. Deze ronde begonnen met ovulatietesten. Nu op dag 18 nog geen positieve test dus wordt ook weer lange cyclus Lisa2001 hoe bedoel je ovulatietest werkte niet? Gaf die geen piek aan terwijl je wel eisprong had?
mijn 1e echte menstruatie na de onttrekkingsbloeding kwam na 34 dagen. Daarna een regelmatige cyclus, schommelend tussen de 27 en 29 dagen. Met 1 keer een cyclus van 25 waarbij ik ook geen eisprong heb gehad. Ik had voor het stoppen met de pil al van alles opgezocht en Maakte me enorm veel zorgen dat het lang zou duren voor mijn cyclus weer normaal was. Je kan er eigenlijk niks over zeggen. Maar ik vond het ook fijn om ervaringsverhalen van mensen te lezen.
Ik ben 13 maart gestopt met de pil, en werd netjes na 30 dagen ongesteld, zie onderschrift. Tussendoor wel een cyclus van 17 dagen gehad en erna ineens 38, dus denk dat het daar even in de war was maar daarna lijkt het netjes te zijn, en blijf ik rond de 28 dagen zitten. Vervelend voor degene die zo onwijs lang moeten wachten op hun eerste menstruatie.
Oh Star87, onze lange tussenperiode lijkt wel wat op elkaar. Heb net even teruggekeken in mijn app wanneer ik me voor het laatst zo gevoeld heb als nu qua 'labiliteit' en toen werd ik het 2 dagen later dus als het een beetje overeenkomt dan verwacht ik het de komende dagen wel.
Ik ben eind februari gestopt met de pil, daarna twee hele lange cyclussen gehad. Totdat mijn lichaam het ineens zelf weer overnam en ik cyclussen heb van precies 28 dagen, net als 15 jaar feleden voordat ik de pil slikte Heb geduld, het komt goed!
Bij dochter, 35-34-27-35-28-29-(30) zwanger Nu weer gestopt met de pil en m'n eerste cyclus was 29 dagen
Ik was in mei gestopt met de pil en kreeg onttrekkingsbloeding op dag 41 daarna 32.. en nu wacht ik al erg lang.. zit al op dag 50. Snap werkelijk niet waarom het nu juist langer duurt. Vraag mij ook af wanneer ik na huisarts moet gaan. Iemand enig idee?
@bloesem 88 Wij wachten al even lang zie ik. Tegen mij had de assistente gezegd dat als ik maandag de 14e nog geen periode heb dat ik me dan moet melden. Heb geen idee wat ze dan zouden doen en dacht'ja dan ben ik het al lang' maar er is al een week voorbij. Als ik jou was, zou ik gewoon bellen voor een afspraak. Houd je me op de hoogte?
Bij mij varieerde het ook tussen de 48-65 dagen, je lijf heeft helaas tijd nodig te herstellen nadat het jaren plat heeft gelegen