Heeft onze zoon nou echt zo'n zeldzame naam?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynnami, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron komt ook niet veel voor.
    veel mensen denken dat het een samensmelting is van de namen van mijn vriend en mij (Marjolein en Yaron)
    Maar dat was niet de intentie, vond het gewoon een stoere naam maar het is wel toevallig :p

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina's naam had ik zelf verzonnen. Nou dat dacht ik. Nu zitter er per toeval 2 Jelina's in dezelfde peuterklas.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ken ook een Ryker :D

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    O en het zoontje van mijn zus heet Viggo! Net iets anders als Vigo maar het lijkt er wel op.
    (Je spreekt het met een korte i uit dus echt VIG-GO (met een echte hollandse G klank)

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ooh :) you LIVE in florida, ik dacht dat je man uit amerika kwam en hier woonde. Niet naar gekeken.
    Ik heb ook fam in florida, heerlijke staat. Zou ook wel willen.

ontopic: dat probleem met ij zal niet voorkomen daar.

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik ken geen ryker maar wel een rijker (wellicht dat de site die naam bedoelde), "ouderwetse" nederlandse naam, maar een die je echt niet meer hoort bijna

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Onze dochter heet Silver hoor je ook niet vaak

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    omdat het meestal als Myron word gespeld :p

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Onze dochter heet Helin, hoor je ook niet veel. Onze zoon heet Mert hoor je ook niet veel.

In turkije wel natuurlijk, maar hier in nederland niet.

10. Koekeloerie

Ik ken ook een Myron.

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik bedenk me net dat als ik de naam van een kindje hoor dan heb ik altijd een beeld van dat kindje. En met sommige namen heb ik gewoon echt een stereo type beeld. Bij Eva denk ik aan een schattig klein BLOND meisje met krulletjes, grote hazelbruine ogen met lange wimpers en een mooi jurkje dat er alles in de wereld aan doet om zo verlegen en schattig mogelijk over te komen. Heeft iemand anders dat ook met namen? en zo ja noem eens een naam en wat voor beeld je erbij hebt.

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah klopt maar dat vond ik persoonlijk minder.
    Maar zag laatst hier om de hoek een groot eeeh... uithangdoek en daar stond op : Hoera! Mayron 1 jaar haha...
    Die is in elk geval na die van mij geboren :p

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Myron- een donkere en gespierde football speler. Niet voetbal... ha ha

14. Koekeloerie

:D:D:D:D klinkt gek maar ik hoop dat je gelijk krijgt, op die hazelbruine ogen na. Dat moet blauw zijn :p

Maar ik heb dat ook. Vooral met namen waar ik geen goede ervaring heb.

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

OOOHHH iemand heeft je naam gepikt! lol

En Jelina is een mooie naam trouwens. Heb je misschien toen je zwanger was het van de daken geroepen hoe jullie dochter ging heten? Ik kan me voorstellen dat als er meer mensen zijn die die naam leuk vinden en omdat ze er nog nooit van hadden gehoord dat ze die aan hun kindje geven, met als gevolg dat er dan ineens 2 of 3 dezelfde namen in een klas zitten.

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ha ha, en ik was het strikje in de haren nog vergeten ;)

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben de naam toen ook tegengekomen op een amerikaanse site en daar stond idd dat het een Nederlandse naam was!
    Hier stond hij trouwens ook in mijn lijstje! Alleen wat lager dan Finn...ook bij mn man!
    Vind het een hele toffe naam!

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Thanks Sarah, Finn is ook een leuke naam vind ik. Maar mijn vent vond dat het teveel deed denken aan huckleberry finn (voor het geval dat je het niet kent, dat is een verhaal/boek)
    Moet er nu wel om lachen want niet iedereen kent huckleberry finn maar wie kent er nou geen Star Trek! HA HA HA

19. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Leuke naam!... En idd niet veel voorkomend!..... Komt de naam bij jullie vaker voor?...
    De naam van onze dochter is ook niet veel voorkomend en de menigen zijn er vaak ook heel verschillend over...

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

wat is de naam van je dochter dan?
    Het kan toch niet erger zijn dan L-A ? :) (spreek je uit als Ladasha en ik ken ECHT iemand met die naam ja)

Deel Deze Pagina