Ik vind dit vreselijke namen, sorry. Bij mijn laatste vakantie in florida waren er kinderen aan het spelen en eentje heette Destiny. Een vriend van mijn collega heeft zijn dochter Delight genoemd, ook vrij "bijzonder".
Even off topic voor een moment, waar ergens woont je familie? Als het in het noorden is moet je de volgende keer maar een keertje naar hier komen. Wij hebben de mooiste witte stranden hier wat betreft die namen. Ja ik vind dat maar niks hoor. Ik ben er niet zo voor.
Dat hoor ik vaker. Ilse1982: Waarom zeg je sorry? Ik vind het de meest afschuwelijke namen die ik in jaren heb gehoord joh!
Mijn dochter heeft ook een redelijk unieke naam,namelijk Alyna.(uitspraak; aliena ) Ryker vind ik leuk!
Haha ik zie Mayron helemaal niet juist als een "negernaam" (niet discriminerend bedoeld maar zo wordt het nou eenmaal genoemd ) Ik ben meer van de rock en skate en daar heb ik m wel gehoord. Mayron ziet er ook meer zo uit Zijn vader heet Yaron en is israelisch. Ik heb wel bepaalde associaties met namen maar dat ligt er denkik net aan wie of wat je kent en hoe je in het leven staat.
in het noord-oosten, Jacksonville-beach Is dat zo?? graag even een foto. Kan ik dat even vergelijken met ons strand... de Grevelingen Je maakt me jaloers.
Manlief heeft een vrij uitgesproken mening, zeg ik er even bij maar toen ik dit net oplas zei hij: die kan meteen hoer worden En die tweeling zei hij: dat is een grapje denk ik he, dat meen je toch niet?
staat ie niet in je top 10? Wat gek. Ik wilde natuurlijk niemand beledigen, zal je altijd zien: Typ ik net vreselijk, ga ik kijken bij geboren en dan staat die naam daar, iemand super trots sta ik het af te kraken. Zou echt iets voor mij zijn.
Jacksonville is hier trouwens nog 5 uur vandaan... Ik ben er vorig jaar geweest. Dan zijn jullie ook vast wel in St-Augustine geweest
Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad. Dan kun je wel door de grond zakken Maarja anderzijds denk ik dat je met dat soort namen die reacties wel kunt verwachten. Dat zijn nou eenmaal namen die iemand of helemaal te gek vindt (Wat je je soms niet kunt voorstellen) of je vindt het echt helemaal niets. Bij Myron denk ik in eerste instantie ook aan een donker kindje maar bij Mayron wel iets minder.
Zet in je album zou ik zeggen. Ik vermoed ook dat jij aan de mex golf kust zit. St. Augustine ken ik inmiddels op mijn duimpje ja. Werk jij ook in florida? pff beetje offtopic allemaal.. Eva is trouwens erg speciaal (niet lachen): Elisabeth-Vincenza-Angeli De volledige namen van mama-oma-oma zooo nu jullie weer
Nou om eerlijk te zijn vind ik dat erg mooi hoor. Dan gaat het mij niet zozeer om de namen maar de hele vernoeming vind ik echt erg leuk gevonden. Wij hebben voor een meisje een soortgelijke vernoeming trouwens!