Heeft onze zoon nou echt zo'n zeldzame naam?

Discussion in 'De lounge' started by Lynnami, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Nou die namen vallen heel erg mee hoor. En wat leuk dat je daar Eva van hebt gemaakt!

Ik zal eens kijken wat ik kan doen, nadat ZP zo veranderd is zijn mijn foto's verdwenen en moet ik even kijken hoe ik er nieuwe in mijn album kan zetten. Ik laat het wel weten als het gelukt is.

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Je hebt nog een hele middag en avond de tijd ;) Hier is het al bijna bedtijd.
    Dank jullie wel, ben ook erg blij dat we de vernoeming op deze manier hebben gedaan.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Leuk he namen die niet zo vaak voorkomen.
    Darryl hoor je hier ook niet zo vaak, wel op tv maar dan anders geschreven. Dylano komt hier in provincie groningen niet zo heel vaak voo, maar ben m al wel een paar tegen gekomen.

Dylarius daar en tegen is uniek. De vrouw van de gemeente heeft bij het aangeven voor bevolkingsregisteren gekeken of de naam meer voorkwam en dylarius is de eerste (in nederland ) met deze naam. helemaal geweldig. Is overigens afgeleid van Darius .
    Man maakte een foutje bij een echo dvd en had er dylarius van gemaakt. en we vonden dat allebei wel mooier. maar niet handig eigelijk, want je raakt soms wel in de war hoor als ze vervelend zijn :)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, ik ken een Eva van 4 jaar oud, met spierwitte krulletjes en grote blauwe ogen, met schattige jurkjes en strikjes in haar haar... :D

Een bekende van mij kent een meisje uit een oeliegoegoeland wat in Nederland woont en zij heet....armeslet...Echt waar!! Is toch zielig!
    Mijn Lief is turks en als er een kindje mag komen hier dan krijgen ze turkse namen, maar wel namen die je in Nederland gewoon uit kan spreken!

Ik kien trouwens geen Ryker, wel twee Rijers! ;)

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Het is gelukt. Is een foto vn augustus toen mijn broer met zijn vrouw en kids hier op vakantie waren. Ik loop in de achtergrond en probeer de kinderwagen te duwen... Mijn man trekt de kar en mijn broer duwt. Maar dat is dus het witten strand :)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vond het juist wel schattig...dat het ook van het verhaal was! hihi!

Nou moet ik zeggen dat ik Ryker totaal niet met star wars associeer hoor!

@Nikster...ben ook wel benieuwd nu! Hihi!

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ken wel een Rijker, maar Ryker had ik inderdaad ook nog nooit gehoord.

Ik werk op een kdv en daar kom ik soms namen tegen......uit privacy ga ik die hier niet noemen, aangezien ik niet heel annoniem ben hier.
    O welke ik wel kan noemen, toen viel ik nog in op groepen......Levi en Mexx (2 broertjes). Levi vind ik best een leuke naam, maar Mexx (werd echt zo geschreven)....? En al helemaal de combinatie....Zou het volgende kindje Esprit gaan heten?

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik ken een Darryl en eigenlijk voor een of andere vage reden noemt iedereen hem D. Het is een stoere gespierde vent by the way ;)

9. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Of Guess
    of Gap
    of Oilily
    hi hi

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    zo vind ik de naam klinken lekker stoer.
    Maar jij woont in het buitenland he? want daaar schijnt darryl inderdaad vaker voor te komen. Schijnnt ook een basketballer zo te heten? ook weer stoer:)

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    overigens ik ken geen ryker of wat er op lijkt, maar vind het wel een leuke stoere naam.

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Zo grapten mijn zus en ik een keer (ging ook over namen als Mexx, Levi enz) dat wij ons kindjes Hennes & Mauritz gaan noemen als het een tweeling is en een meisje noemen we Miss Etam :D

13. Koekeloerie

oeeh kriebels in mijn buik. Wat mooi zeg! En die wagen helemaal vol met etenswaren, typisch amerikaans.. heerlijk. 8)

14. Koekeloerie

Ik moet nu wel mijn best gaan doen om dit beeld van Eva zo te houden... oei oei wat een opgave :D:p

armeslet... armemeid

15. Koekeloerie

Ik vind het mooie namen. Ben je niet bang dat het dalijk mis gaat met de post? Ze heten alle 3 D. Achternaam.
    En was dat zo bedoeld alle 3 beginnend met een D?

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis

Hahaha....tja je weet het niet.......
    Oo! Nog eentje.....Zwaantje(meisje) en broertje Beerten......
    Hoorde laatst wel dat Beerten een meisjesnaam in Friesland is. Maar het is weer de combinatie!!

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zo zag ik pas een naam die ik heel leuk vind voor een jongentje...

Dane (en dan op zn engels...Deen)

Maar toen dacht ik...dan hebben we Finn en Dane...
    Dan ook nog maar een meisje en die noemen we dan maar Noor...dan hebben we heel scandinavië!

Jammer...vond het wel een mooie naam voor nog een jochie!

Hihi!

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

De neef van mijn oude huisgenoot heeft zijn kids Wolf en Arend genoemd. Toen ik dat hoorde vroeg ik me af of ze misschien een kinderboerderij aan het opzetten waren. ;)
    Nu zeg ik niet dat er specifiek iets mis is met de namen, maar de combinatie vind ik iets "te".
    En ja Finn, Dane en Noor allemaal leuke namen, maar om dezelfde reden zou ik het niet doen voor mezelf.

19. Koekeloerie

:D:D Ik vind het 3 hele leuke namen. Vind Dean ook erg mooi, uitgesproken als Dien.

20. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    leuke tip om te zien hoe bijzonder jouw naam is.
    www.kinderbijslag.nl op deze site staan alle kindernamen van 2008 met het aantal erachter.
    soms kom je bedrogen uit .....denk je dat ie zeldzaam is maar is ie t niet
    en soms zie er echt maar een 1 achter.
    @lynnami grappig mijn meisje heet Amy-lynn

Share This Page