mocht ik zwanger worden van een jongetje dan heb ik al een naam, zolang ik al weet dat ik moeder wil worden heb ik deze naam in gedachte gelukkig voor mij vind m'n vriend het ook een super gave/leuke/stoere naam ... (ik zet hem trouwens liever hier niet neer ivm mee lezers, je weet nooit of er bekende bij zitten) dit had ik trouwens ook met een meisjes naam, aan die naam moet m'n vriend nog ff wennen maar hij vind 'm wel mooi...
Ben de naam Ryker nog niet eerder tegengekomen; maar vind 'm wel cool. Ook de naam van onze naam zie/hoor je niet zo heel vaak: Brennan (en dan uitspraak ook op zijn Engels, aangezien het een Ierse naam is. Dus niet letterlijk Bren-nan, maar Bren-nun.... is dat logisch uigelegd??)
Brecht voor een jongen?? Ik had er wel van gehoord bij meisjes maar voor een jongen.... moet er wel flink aan wennen maar dat hebben mensen die bijv een meisje Marijn kennen ook... als je dan een jongn hoort die zo heet moet je even wennen. Vind het op zich nog niet een vreselijke naam Brecht maar zal mijn keus niet zijn.
hier in belgië wordt brecht altijd voor een jongen gebruikt, heb het zelfs nog nooit voor een meisje gehoord. dat het zo kan verschillen over de grens hé
Ik vind Brecht een erg leuke naam....zolang je in Nl bent. Dit is ook weer typisch zo'n naam die ze in het buitenland absoluut niet (goed) kunnen uitspreken. Dus om die reden alleen al zou ik mijn kind nooit zo'n naam geven.
Ik vind het een super naam! en die zal vast straks vaker gebruikt worden omdat ie zo uniek is..Ik vind de naam echt stoer
Ik heb een hoop terug gelezen en daardoor ben ik vergeten wie het schreef, maar zag iets langs komen over een jongen die Elian heet...Een vriendin van mij heet Elyane en dat spreek je ook uit als Elian...Vond het wel een leuke naam altijd. Mijn tweede naam is Ratna, dat hoor je ook niet zo vaak. Mijn moeder wilde dat mijn eerste naam zo werd, maar mijn vader heeft dat (gelukkig!) voorkomen omdat hij al voorzag dat ik dan altijd Ratje genoemd zou worden...
Ryker vind ik echt superstoer! Mijn dochter heet Fenneke. Veel mensen denken dat ze Fenne heet en dat wij haar als koosnaam Fenneke noemen maar het is dus echt Fenneke. Oerhollands!
Onze zoon heet Mareau...krijgen we ook hele leuke reacties op. In 2008 maar één keer aangegeven in Nederland, door ons dus