Zoals de naam het al zegt starten we na de start van mij ongi iui met stimulatie, dag 3 echo en starten met hormoon spuiten dag 8 of later folikel meting en erna pregnyl spuit zetten, 36u later insiminatie.. Vind het allemaal erg spannend... Hebben jullie postieve ervarigrn voor mij en tips?? zijn allemaal erg welkom!!?? Liefs
Hoi L89, ik heb deze ronde ook eerste IUI gehad. Het valt allemaal best mee. Er zijn meer groepjes zoals deze http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/611968-februari-maart-2016-start-iui-42.html#post19674670 waar je mee kan kletsen. Ik zelf heb (nog) geen positieve ervaring (lees zwangerschap) ervaren maar bijna iedereen die ik heb leren kennen via dit forum is uiteindelijk zwanger geworden dus moet vast goedkomen. Zie dat je ook al een zoontje hebt, is die via de natuurlijke weg gekomen of ook via MMM?
Hier vandaag ook de 1ste poging achter de rug, wel eentje in eigen cyclus (enkel pregnyl gebruikt)... Ik ben benieuwd! Tot nu toe is het me allemaal reuze meegevallen! Vanaf volgende maand starten we met clomid (indien nodig) en daar heb ik eerlijk gezegd wel een beetje bang voor. Ik vind het 'leuk' om het allemaal op me te laten afkomen, op die manier maak ik me er minder zorgen over etc.
Ohh kan ik daar eens kijken, we hebben indd een zoontje die zonder hulp op we op een hele korte termijn zwanger van zijn geraakt... Helaas mocht het nu niet weer zo zijn...