1e ronde na curretage

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roetje08, 27 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

13/10 het slechte nieuws te horen gekregen (vruchtje was 10w2d, termijn 11w5d)
    15/10 's avonds 2x cytotec ingebracht
    16/10 's morgensvroeg miskraam begonnen, vruchtje verloren
    's middags curretage gekregen (hier wordt cytotec gedaan ter voorbereiding van de curretage)

Op en af bloedverlies met bruinverlies
    Gisteren plots een heleboel, leek op menstruatie.
    's Avonds bloedverlies gestopt.
    Daarnet rekbaar slijm met wat bruin in (weet niet of dit normaal is, of dat dit al vruchtbaar slijm is?).

Dinsdag 23/10 nog een licht streepje op hcg-test
    Vrijdag 26/10 nog een tuurstreepje op hcg-test (op ene foto binnen 5 min, andere foto volgende dag opgedroogd)

Gisteren 2 ovutesten gedaan.
    Vandaag ovutest al redelijk donker, nog niet positief, maar normaal zijn ze lichter als eisprong nog niet komt.
    Daarnet rekbaar slijm met wat bruin in (weet niet of dit normaal is bij het bruinverlies, of dat dit al vruchtbaar slijm is?).

Zou het donkere streepje nog van het hcg kunnen komen, of kan er al een eisprong aankomen?
    Vandaag 11 dagen na miskraam/curretage. Ik weet hoe hard ze kunnen knallen, dus ik weet dat hij nog niet positief is.

Bijgevoegde bestanden:

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Kan wel degelijk je eisprong al zijn, bij mij had ik op 12 dagen na de miskraam weer een eisprong , zelfs na mijn missed abortion was de boel direct weer op de rit

3. Esmee1993

Esmee1993 Actief lid

14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Ik had ook al heel snel een eisprong na mijn curettage. Ik had volgens mij 13 dagen een positieve ovulatietest in mijn handen had

4. Roetje08

Ik zal er dan vanavond nog een doen, kijken of hij mss donkerder wordt. Heb net enkele minuten wat drukkende pijn gehad ietsje naast en boven mijn heupbot, heb het nooit eerder gevoeld.
    Zouden we vanavond dan al terug seks kunnen hebben als ik geen bloedverlies meer heb vandaag? Of toch nog beter een dag afwachten?

5. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Als je niet meer vloeit kun je gewoon seks hebben

6. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn ma alleen cytotec gehad. Het heeft een paar weken geduurd voor het bloeden klaar was en samen met het bloeden liep de zwangerschapstest af. Toen het bloeden stopt was was de test ook heel licht en kreeg ik kort daarop mijn eisprong. 2 weken later had ik weer een positieve test.

7. Roetje08

Net nog een gedaan, en die is licht, dus misschien zal de urine te geconcentreerd zijn. Zal nu gewoon dagelijks verder testen :)

Deel Deze Pagina