13/10 het slechte nieuws te horen gekregen (vruchtje was 10w2d, termijn 11w5d) 15/10 's avonds 2x cytotec ingebracht 16/10 's morgensvroeg miskraam begonnen, vruchtje verloren 's middags curretage gekregen (hier wordt cytotec gedaan ter voorbereiding van de curretage) Op en af bloedverlies met bruinverlies Gisteren plots een heleboel, leek op menstruatie. 's Avonds bloedverlies gestopt. Daarnet rekbaar slijm met wat bruin in (weet niet of dit normaal is, of dat dit al vruchtbaar slijm is?). Dinsdag 23/10 nog een licht streepje op hcg-test Vrijdag 26/10 nog een tuurstreepje op hcg-test (op ene foto binnen 5 min, andere foto volgende dag opgedroogd) Gisteren 2 ovutesten gedaan. Vandaag ovutest al redelijk donker, nog niet positief, maar normaal zijn ze lichter als eisprong nog niet komt. Daarnet rekbaar slijm met wat bruin in (weet niet of dit normaal is bij het bruinverlies, of dat dit al vruchtbaar slijm is?). Zou het donkere streepje nog van het hcg kunnen komen, of kan er al een eisprong aankomen? Vandaag 11 dagen na miskraam/curretage. Ik weet hoe hard ze kunnen knallen, dus ik weet dat hij nog niet positief is.
Kan wel degelijk je eisprong al zijn, bij mij had ik op 12 dagen na de miskraam weer een eisprong , zelfs na mijn missed abortion was de boel direct weer op de rit
Ik had ook al heel snel een eisprong na mijn curettage. Ik had volgens mij 13 dagen een positieve ovulatietest in mijn handen had
Ik zal er dan vanavond nog een doen, kijken of hij mss donkerder wordt. Heb net enkele minuten wat drukkende pijn gehad ietsje naast en boven mijn heupbot, heb het nooit eerder gevoeld. Zouden we vanavond dan al terug seks kunnen hebben als ik geen bloedverlies meer heb vandaag? Of toch nog beter een dag afwachten?
Ik heb bij mijn ma alleen cytotec gehad. Het heeft een paar weken geduurd voor het bloeden klaar was en samen met het bloeden liep de zwangerschapstest af. Toen het bloeden stopt was was de test ook heel licht en kreeg ik kort daarop mijn eisprong. 2 weken later had ik weer een positieve test.
Net nog een gedaan, en die is licht, dus misschien zal de urine te geconcentreerd zijn. Zal nu gewoon dagelijks verder testen