Hallo, Mijn nicht is bezig om zwanger te worden. Ze moet a.s. dinsdag ongesteld worden, maar ze heeft vanmiddag al een test gedaan. Er kwam binnen een halve minuut een HEEL lichtroze streep. Ik zei meteen, je bent zwanger! Maar ze twijfelde dus heeft ze vanavond een duurdere test gedaan (clear blue plus), en die gaf negatief aan Zou het een valse positief zijn geweest?
ik heb met kv 2 voor 5 4 dagen voor nod positief getest, andere testen waren nog negatief, pas op mijn nod waren andere testen ook positief. en daarbij is met avond urine testen een paar dagen voor nod zobiezo de kans op negatief testen groot. over 2 dagen nog een keer proberen met ochtendurine.
Ik had ook een positieve KV 2 voor 5 test en mijn clear Blue was toen negatief. CB met indicator is wel erg gevoelig die gaf bij mij ook meteen posotief. Heb je een foto van de test?
kruidavt is erg gevoelig en de cb wat minder dus vandaar....morgen weer een testje wagen en de cb pas later gebruiken!!
@bersjka ik had het ook vrijdag 8 januari (3dgn voor nod) posi teste met kruidvat 2 voor 5 daarna aleen negatieve testen pff nog geen ongi mandag bloeduitslag als ze overtijd is en de teste geven negatief zou ik ook even bloed laten prikken liefs