hoi dames, ik snap er even helemaal niets meer van.... 23 augustus curretage gehad, tot 28 dagen later bruinverlies gehad, toen precies weer 28 dagen ongi, nu weer ongi, allebei heel heftig/lang/veel 12 dagen lang...na die ongi op dag 15/16 pas geklust maar dan na klussen roze verlies.. nu dacht ik vande week ervanaf te zijn: dacht misschien is dit innestelingsbloed maar van maandag avond bruinverlies en vandaag zelfs beetje rozig (terwijl ik eigenlijk pas volgende week nod heb, weet ik zeer zeker heb nog nooit anders meegemaakt, altijd regelmatig) mijn vraag nu: zijn er die ook last van bloedingen hebben na klussen? (na curretage, maanden erna zelfs nog)
Zou het geen innesteling kunnen zijn? Het kan ook best zijn dat je cyclus nog steeds door de war is maar naar 3maanden lijkt me toch dat het niet meer van de curettage kan zijn. Ik zou morgen even de huisarts of de vk bellen voor advies. Ik hoop dat het een innesteling is en je snel positief test! Succes meid!
tis wel toevallig op de dag van innesteling kreeg ik het maar het is daar nu denk ik al te lang voor bezig...3 dagen al... vorige maand ook gehad, denk door curretage baarmoedermond gevoelig is ofzo...?? graag reacties, tbtje