Ik word er gek van :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Feetjes, Aug 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Hallo allemaal,

Sinds een maandje zijn mijn vriend en ik aan het 'klussen' met als doel een kindje te krijgen. Deze maand heb ik enorm veel last van mijn hormonen gehad (zere borsten, misselijk, hoofdpijn, stemmingswisselingen etc.). Ik had daarom ook het vermoeden dat ik zwanger was.

Afgelopen woensdag had ik ongesteld moeten worden. Normaal heb ik dan op dag 1 wat bruinverlies en komt de 'echte' menstruatie de dag erna. Nu echter heb ik al vanaf vrijdag dat ik af en toe een heel klein beetje bloed verlies. Zo weinig dat ik het alleen bij het afvegen zie. Het lijkt alsof mijn menstruatie niet doorzet.

Ik heb overigens meerdere zwangerschapstesten gedaan, de laatste afgelopen zondag. Ze waren allemaal negatief.

Ik heb dit nooit eerder gehad, heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn :(?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey,

je moet er rekening mee houden dat je lichaam nu alles zelf moet doen..eerder werd het altijd aangestuurd door de pil. het kan het ontpillen zijn! mocht de ongi niet doorzetten, dan gewoon uit gaan van de 1e dag dat je roodverlies had! succes verder..en mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd toch ff je ha bellen?

3. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Hey,
    Bedankt voor je reactie! Ik ben al ruim een jaar geleden gestopt met de pil omdat ik hier veel last van had (daarna hebben we condooms gebruikt). Dus dat kan het helaas niet zijn.

Mijn vriend zegt zojuist dat ik misschien een andere zwangerschapstest moet proberen (ik heb nu testen van sensitest gebruikt). Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Tsja, dat weet je pas als je een positieve test in handen hebt. Een ander merk kun je inderdaad proberen. Kruidvat 2 voor 5 euro zijn best goed :)

5. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Ik heb zojuist een kruidvat test gedaan en wederom negatief. Ik verlies ook nog steeds helder bloed. Ik zal dus echt wel aan het menstrueren zijn! Wel heel apart, ik heb het nooit op deze manier gehad.

Bedankt voor jullie reacties!

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik had dat ook, zo n hele lichte menstruatie, maar toch niet zwanger! je lichaam kan je soms zo voor de gek houden joh, om gek van te worden. succes in de volgende ronde meid!

liefs

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey firerose, ik heb afgelopen maand precies hetzelfde gehad als jij. Mn ongesteldheid wilde eerste helemaal niet doorzetten, toen daarna twee dagen helder bloedverlies gehad maar veel later en heel anders dan normaal.
    Ik heb het er met n vriendinnetje over gehad (zij is arts) en ze zei dat het best kon dat het een zwangerschap geweest is, maar al na een paar dagen al misgegaan is. Dan kan je ongesteldheid ook anders zijn.

8. meedje

meedje Niet meer actief

Heel erg lastig inderdaad.
    Probeer eens een Kruidvat 2 voor 5, misschien dan wel positief?
    In ieder geval heel veel succes!!

9. LoveStoned

Aug 24, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik en mijn vriend zijn pas sinds deze maand aan het proberen.... Op zn vroegst kan ik 5 september gaan testen. Ik voel me helemaal hyper. Nu we begonnen zijn kan het ook niet snel genoeg gaan. Hopen dat het zo 5 september is....

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Heejjj meis...
    Vervelend hé, je hoopt het dan zo...
    Ik heb dit ook heel vaak gehad... en daarna werd ik toch steeds weer ongesteld!
    Succes

11. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Ik heb wel een beetje het idee dat het psychisch is. Mijn verschijnselen zijn eigenlijk begonnen op de dag nadat we voor het eerst onveilige seks hebben gehad. Lijkt me niet dat je het dan al meteen merkt, het zwanger zijn...

Maar misschien ben ik inderdaad toch heel eventjes zwanger geweest, ik vraag me af, moet ik dan niet even naar de huisarts om te kijken of alles weg is? Of is dat niet nodig? Ik heb verschillende keren getest, ook met die extra gevoelige testen, oa 6 dagen voor mijn NOD. Nooit positief. Hopelijk was het geen miskraam.

Wel heel prettig om te lezen dat dit blijkbaar wel vaker voorkomt!

Share This Page