Piep, Pfff met een dubbel gevoel ga ik de dagen tegemoet. Vandaag dag 35 in de cyclus en 2 dagen overtijd, de zwangerschapstest gaf gisteren negatief aan. Misschien dus een beetje te vroeg getest. Denk ik. En plots deed ik iets wat bij me opkwam, ik heb nog ovulatietesten en ik deed er eentje rond de middag en wat bleek, twee dikke strepen! Help zeg een positieve ovulatietest op dag 34 van mijn cyclus. Ik heb op dag 29 van mijn cyclus in de ochtend wel overgegeven en ben een ietsie pietsie beetje rozig bloed verloren, Maar ik weet natuurlijk niet of dit belang heeft. 's avonds was dat rozig bloed er ook niet meer en tot op heden (dag 35 dus vandaag) nog geen maandstonden te bekennen. Vandaag toch nog maar es een ovulatietest gedaan en beide strepen waren iets lichter dan gisteren, ik heb wel es tussendoor geplast dus geen idee of dit invloed kan hebben. In elk geval ik ben van plan om mijn ovulatietesten verder te gebruiken en natuurlijk gebruik te maken van het feit dat ze positief zijn. Ik hoop natuurlijk dat ik te vroeg een zwangerschapstest gedaan heb en dat een positieve ovulatietest mss aangeeft dat ik toch zwanger zou zijn. Groetjes Winter
Ik wens je fijne broekgluurdagen toe, ik hoop dat je geen bloed gaat zien. Heel veel sterkte natuurlijk de komende dagen. Wachten duurt altijd te lang.
Jeetje meid, wat een spanning he. Ik heb je een beetje gevolgd hier op het forum en af en toe doe ik het bijna in mijn broek van de spanning Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, maar ik zou echt stuiteren van de stress...pfoe... heel veel geduld en succes. Ik leef met je mee! Liefs van Elisabeth
@Prinses: "broekgluurdagen"! Wat een ge-wel-dig woord! @Winter: ik ben heel voorzichtig toch al stiekem toevallig een klein ietsiepietsie blij voor je, hoor...
Dames, ik lees af en toe het forum, en ik ben soms echt onder de indruk hoe iedereen met elkaar meeleeft en elkaar het beste toewenst. De meeste van jullie willen graag zwanger worden, en het is misschien soms even slikken als het bij jezelf nog even duurt, maar zo lief dat jullie het de andere dames zo graag gunnen. Dat wilde ik even zeggen.. Liefs Caroline
... ps.. ik heb mijn banner nog niet aangepast. Heb net mijn duivels achter de rug gehad. Bij mij nog geen feest.
Winter, heel eerlijk gezegt, als je geen posi zwangerschap test krijgt maar wel een ovulatie test positief.. ben ik toch zeer geneigt te denken dat je nu pas een eisprong hebt.
meid wat spannend allemaal he... Ik ben nu zelf, net als jij, ook 2 dagen overtijd. Alleen ik voel nu vandaag wel wat menstruatie krampen. Dus ik wacht ook nog even met testen. Meid heel veel succes. En ik ga natuurlijk heel hard voor je duimen! Laat je het me nog even weten? Groetjes Divi
Ik zit vandaag ook op dag 35 van mijn cyclus en ben drie dagen overtijd. Had woensdag getest, maar dat was negatief. Omdat ik hier ergens las dat het misschien te vroeg was, heb ik vandaag weer getest, maar weer negatief. Dus volgens mij hoef ik niet meer te hopen, maar te wachten tot ik wel weer onig word!
jah kan heel lang duren voordat je positief test hoor kan zelfs na drie weken nog.. ken iemand die dat heeft gehad
Idd meiden, het kan erg lastig zijn de onzekerheid. Sinds gisteren, heb ik pijn in mijn onderbuik en een drukkend gevoel maar geen ongi pijn, dat voelt anders. Het kan dus bij mij ofwel een eisprong zijn ofwel toch zwanger. Mijn man denkt het 2e omdat ik op dag 29 van mijn cyclus 's ochtends overgegeven heb en eventjes rozig bloed verloren ben, dacht toen dat mijn maandstonden begonnen waren maar nee hoor tegen 's avonds was het weer weg en tot op heden niets! Dus als dit op dag 29 een innestelling was dan is het vandaag vast nog veel te vroeg om te testen (vandaag dag 35) Dus binnen een weekje duimen duimen! Liefs Winter