Rond 18 / 19 weken begon je het bij mij pas een beetje te zien... tenminste: mensen die mij kennen zagen het. Maar als je mensen met niet kenden, zagen ze niks bijzonders. Gewoon een vrouw met een niet-zo platte buik. Vanaf een week of 21 is het hard gegaan en nu kan niemand er meer omheen (soms ook letterlijk. ) Het is nu echt duidelijk een zwangere buik.
Bij mij was het al heel vroeg te zien maar ik kan niet zeggen dat ik daar nu zo blij mee was Komt vanzelf!
ik heb nu een dikkere buik dan bij mijn zoon met 32 weken, het verschilt per zwangerschap en persoon...
Hier ook pas vanaf een week of 15 dat het wat zichtbaar werd, maar voor onbekenden as ik gewoon een beetje mollig daar
bij de eerste leek ik al 3/4 maanden zwanger met 11 weken en bij de tweede vroegen ze al of ik wist wat het werd en hoelang ik nog moest (zie album) je kan er geen bal van zeggen ,de ene krijgt sneller ene buikje dan de ander en een buikje krijgen is leuk maar het kan ook erg zwaar zijn om vroeg een grote buik te hebben dus ik zou nog heel even "genieten"van je bewegingsvrijheid.. je buikje volgt spoedig genoeg!