Heeft strippen zin?

Discussion in 'De bevalling' started by Erikaatje, Aug 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Bij mij heeft het ook gewerkt!! Die avond weeën gekregen en de volgende morgen bevallen! Succes

2. Damienne H

Damienne H Actief lid

Aug 11, 2008
    188
    0
    0
    Bij mij heeft het strippen tot nu toe nog niks opgeleverd,
    ik ben met 40+5, 41+1 en 41+3 gestript, en nog niet bevallen,
    Wel de slijmprop verloren en 3 cm ontsluiting, dus voorwerk levert het wel op maar het echte werk helaas nog niet.

Ik moet voor vrijdag ingeleid worden want dan ben ik 42 weken.:(

Suc6 morgen!

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik ben 2 keer gestript. en ze doen het idd alleen als je al ontsluiting hebt, anders gaat t niet.
    Ik had 2 cm ontsluiting, alles was al helemaal verweekt. en het strippen was goed gelukt! maar bij mij deed het beide keren NIETSSS

ik had alleen ongelooflijk buikpijn heel de dag, en 1 keer was ik kotsmisselijk ervan, omdat het bij mij behoorlijk pijn deed. (vond een wee minder heftig, kan je nagaan)

dus volgende keer bij mij GEEN GESTRIP meer!!!

:)

4. Anna1976

Anna1976 Actief lid

Nov 16, 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Ik weet het (nog) niet.. Ben gestript met 40+5 en met 41 (gisteren was dat) en behalve nog meer erg pijnlijke harde buiken/ voorweeen, is de echte bevalling nog niet begonnen. Voor de eerste keer strippen had ik 1 cm ontsluiting, voor de 2e keer strippen 2 cm en toen was de boel al zo goed als geheel verweekt. Het doet wel wat dus, alleen heeft het nog niet dat zetje gegeven.

Morgen wordt ik weer gestript als het vandaag niet doorzet. Ik ben benieuwd...

Share This Page