Hoi allemaal! Ik ben nog maar een prille bezoeker van deze site! Begin november gestopt met de pil! Gehoopt (maar natuurlijk niet doorgezet ) dat ik meteen een regelmatige cyclus zou hebben. Ben daarbij uitgegaan van 28 dagen, standaard toen ik de pil slikte. Afgelopen vrijdag een dag voor mijn verwachte NOD getest. Negatief natuurlijk (had overigens wel verschijnselen). Vervolgens gisteren weer getest, ook negatief. Mijn vraag is, wat zouden jullie doen? Over een paar dagen weer testen of moet ik gewoon maar afwachten tot ik ongesteld word ... (KWAM HET MAAR!)
tja ik zou zo iemand zijn om dan kei veel te gaan testen maar goed niet handig natuurlijk haha! zou even wachtten als je volgende week nou niet ongesteld bent kan je altijd nog testen, mijn langste cyclus na getsopt met de pil te zijn was 47 dagen dus het kan lang duren meid! xx
Ik zou eerlijk gezegd even afwachten wat je cyclus doet. Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil kwam pas na 52 dagen... En als je elke week gaat testen wordt het misschien een beetje een dure hobby Succes met wachten... irritant is dat he? Als je niet weet waar je aan toe bent, dan is dit forum een fijne uitlaatklep
Ik denk zelf dat je even af moet wachten tot het cyclus weer op gang komt. Soms kan het even duren nadat je bent gestopt met de pil. Had je voor het slikken van de pil een regelmatig cyclus?
Hé dames, Denk dat dat ook het beste is ! Voor wat betreft mijn cyclus voor de pil. Geen idee! Toen was ik pas 15 en daar echt niet mee bezig .
ik denk dat je echt nog aan het ontpillen bent, en je cyclus nog op gang moet komen, je bent zoals je zegt dus al vanaf je 15e aan de pil dus je lichaam heeft eigenlijk nooit zijn eigen cyclus gevolgt, helemaal omdat je zolang aan de pil heb gezeten heeft je lichaam even tijd nodig
Nou ik ben vandaag dus echt super ongesteld geworden! Toch wel blij mee ! 1ste ronde dus een cyclus van 33 dagen. Nog best acceptabel ... Kunnen we ons nu iig opmaken voor de 2de ronde =]!