Grrhhpphhfff Ik moet over 1,5 maand in bikini!

Discussion in 'De lounge' started by Maartt, Apr 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ken je dat?

Waarom kan ik niet gewoon alles vreten en gewoon dun zijn!?
    I love to eat... :(

Even zo'n momentje hier. En het besef dat ik over 1,5 maand in een bikini moet :D

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    Slank zijn betekent niet dat je niets kan eten, je moet alleen goede keuzes maken. En helaas is het niet voor iedereen makkelijk! Ik heb vriendinnen die eten als een olifant maar toch maatje 34 hebben.. ik kan dat niet (meer) ik moet gezond eten én sporten

Ik zet mezelf gewoon voor de keuze; wat wil je liever, slank en gezond zijn of rotzooi eten.. tsja dan weet ik het wel :)

3. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Heeeeeeeeeeeeeel frustrerend inderdaad!

4. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hoezo moeten? Koop dan een badpak of een tankini als je onzeker bent.

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Mooi gezegd!! Er moet dan wel een knop om...je kan het niet half doen.. Daarom vallen een hoop mensen na een dieet weer terug in oud gedrag...

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ook in de grote maten worden bikini's gemaakt.
    Smakelijk :)

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Hey ik denk dat we een clubje op kunnen richten ... ik heb nog drie maanden om het lijf van claudia chiffer te krijgen ... dat gaat me vast NIET lukken :p

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Idd. Daarbij hoef je helemaal niet op een blaadje sla te kauwen. Je moet alleen andere keuzes maken wat betreft het eten.

Keuzes keuzes..

9. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Ik had het zelf kunnen schrijven! Jeetje, de vakantietijd komt er aan en ik moet in badkleding:( Ben begonnen met sporten, die 30 day shred, maar mijn God ik heb spierpijn, na 1 dag al :$
    Dat wordt niks.

Was er maar een pilletje voor he;)

10. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Ja mee eens.

Ik heb zelf heel erg het jo jo effect. De ene periode ben ik wat zwaarder en een andere periode is het er weer af. Hangt er net vanaf hoe ik zelf ook in mijn vel zit. :)

11. En daar gaan we weer.. TS opent dit topic vast niet omdat ze zo'n verschrikkelijke honger heeft, maar niets mag eten van zichzelf omdat ze af moet vallen, maar omdat ze jaloers is op die vrouwen die wél bergen chocola naar binnen kunnen werken, 3 keer in de week een patatje kunnen halen en een zak chips kunnen pakken wanneer ze daar zin in hebben, zonder rekening te hoeven houden met de gevolgen die je aan de buitenkant van hun lichaam ziet. Maar, TS, je weet nu in ieder geval dat je kunt blijven eten. Niet datgene waar je zin in hebt, maar er is in ieder geval nog genoeg geschikt voedsel over. Succes hoor! Daar kun je wat mee, he? :D

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    :d:d:d

13. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

Jan 27, 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    bikini...daar doe ik niet eens aan ;)

14. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Heel herkenbaar! En mijn man kan helemaal alles eten, zo irritant.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Ik ook hoor, patatjes, shoarma... lekker eten

Edit: niet serieus natuurlijk, maar beide zou leuk zijn,

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    Nee ze opende dit topic (volgens mij) doordat ze al weet dat het niet makkelijk is om af te vallen zonder bepaalde dingen op te geven. En dat is ook moeilijk als je net begint, het kost alleen wat gezond verstand om te bedenken wat je wél mag eten.

En je kan misschien niet voor deze zomer maatje "topmodel" (;)) krijgen maar wél volgende zomer :) en dan wou je dat je vandaag begonnen was..

Maarja ik bedoel mijn "advies" alleen maar goed, boeit het je niet dan is het toch ene oor in andere oor uit?

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Hahaha!!!

Ik neem me ook vaak voor om morgen een balansdag te houden :p

Maar inderdaad....soms heb je gewoon zin in iets "fouts" en weet je dat je daar alleen je zelf maar mee hebt op de langere termijn....

Zo baalde ik gisteravond dat we, behalve zoute stengels, niks lekkers in huis hadden. Ik had toch echt zin in chips....

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik houd er ook van om te eten. Lekker te eten, en dat betekent dus niet ongezond. Het is heel fijn, omdat het gewoon waar is, ik lust dus geen gefrituurde dingen meer. Geen patat, McDonald's, kaassoufles of frikandellen. Of broodjes kebab. Daar maak je me echt niet blij mee, mijn darmen raken er van slag van. Geef mij maar een verse spaghetti, een goed stuk zalm, zelfgemaakte aardappelpuree, een goed stuk bruin brood met mozzarella, tomaat, basilicum en pesto. Heb alweer honger :D

Want eten doe ik, en veel. Ik kan 1 ding niet weerstaan: Mini Magnums. En daar mag ik er dus 1 of 2 van op een dag. Verder eet ik om de 2 uur wel iets, anders val ik flauw (door de zwangerschap).

19. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nee liever niet, krijg geen pillen af. Doe dan maar een zalfje :D

20. singa

singa Niet meer actief

Door mijn zwangerschap kan ik bijna niks eten en ben dus alleen nog maar afgevallen. Maar ja die kilo's komen er straks wel dubbel zo hard weer bij vrees ik.

Share This Page