Zwanger worden na 2 miskramen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suuuss, 20 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuuss

Suuuss Lid

22 apr 2014
    50
    9
    8
    Vrouw
    Ruim 3 maanden geleden hadden mijn man en ik een positieve test in handen, baby nr. 3 zou eraan komen! Helaas ging ik bij 5 weken bloeden en bij 7 weken kreeg ik een miskraam. 4 weken later voelde ik het weer aan mijn lichaam, de test was positief, maar twee dagen zette m’n bloeding door en kwam er niet eens een tweede streepje meer.
    Nu zijn we weer 4 weken verder, en ik zou eergisteren ongesteld moeten worden. Of kan het zijn dat mijn cyclus in de war is? Aangezien de test Omo-wit was, zou het HCG gehalte direct gedaald moeten zijn, toch? Herkent iemand dit? Of was er iemand toch zwanger na 2 miskramen? Ik durf ook geen test te doen, want als het negatief is, betekent dat m’n cyclus in de war is en dat geeft alleen maar onzekerheid over het zwanger willen worden en als het positief is ben ik alleen maar bang voor nog een miskraam.. Misschien heeft iemand wat hoopgevende woorden voor me?

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Vervelend van je 2 miskramen! Heb je ovulatie testen gebruikt? Ik heb zelf 2 miskramen gehad voor de andere kids. Elke keer gelijk na het bloeden ovulatie testen gebruikt zodat ik een klein beetje wist waar ik zat in mijn cyclus.

Hoop toch voor je dat het betekend dat je zwanger bent en het deze keer goed blijft gaan!!

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    #3 GroeneBomen, 20 aug 2020
    Laatst bewerkt: 20 aug 2020
    Is je test wel negatief geworden na je eerste miskraam? Je kan nog tot 6 weken na de uitdrijving hcg hebben in je lijf dus dat de positieve test na 4 weken ook nog van de miskraam van 4 week ervoor was: net hoog genoeg voor positieve test maar paar dagen later laag genoeg om eindelijk voor een bloeding te zorgen. T is normaal dat cyclus moet opstarten. Pas 2,5 maand na de bbz was mijn cyvlus echt weer zoals voorheen: na 4 week had ik hcg onder 5 (was netjes, had ook 6 of 8 week mogen duren zelfs), daarna 1,5 maand raar cyclus met 20 dagen bloedverlies.

Het is hier uiteindelijk goed gekomen, maar eerste echo's vond ik echt vreselijk. Sowieso eerste 10 weken pfff maar daardoor was de ontlading wel extra groot toen het goed bleef en kan ik nog steeds niet geloven dat onze zoon er al 7 maanden bij ons is. Verlies geeft extra dimensie aan t grote geluk

4. Suuuss

Suuuss Lid

22 apr 2014
    50
    9
    8
    Vrouw
    Na de eerste miskraam heb ik eigenlijk niet meer getest, dus wie weet heb je gelijk.
    Zojuist nog naar de wc geweest en veegde een beetje bloed weg. Zul je net zien dat, wanneer ik praat over dat m’n menstruatie uitblijft, dat het meteen z’n kop opsteekt. Wie weet wordt ik gewoon ongesteld nu en valt een rare cyclus wel mee. Wel fijn dat ik even m’n hart kon luchten. Dank je wel voor je reactie.

Deel Deze Pagina