Na de 20 weken begon ik te vloeien. Niet van een voorliggende placenta maar van m'n baarmoedermond of vagina, dat weten ze niet precies. Meestal een half verbandje vol en dan daarna wat oud bloed. De eerste keer heb ik een extra echo gehad, maar met de kleine is alles goed. Zo'n 2 weken geleden liep het letterlijk langs mijn benen, stolsels erbij en 3 kraamverbanden vol! Schrok me dood! Ik heb de afgelopen 2 dagen geen dag zonder verbandje kunnen lopen, en ben t spuug en spuug zat! Gisteren begon t weer, niet meer zo hevig maar wel genoeg om weer te schrikken en vandaag zit ik er doorheen. Ik ben verdrietig en boos en heb de hele dag een beetje shaggie lopen doen en lopen janken. Volgende keer moet ik weer meteen de VK bellen en moet ik nog weer een echo en CTG, hoewel we nu eigenlijk al wel weten dat we daar niks op gaan vinden. Pff, vind dit echt niet leuk meer! O, en dan is de kleine ook al een stuk ingedaald, maar dan wel met zn kont naar beneden, dus wordt waarschijnlijk nog een stuit ook! Dag fijne thuisbevalling! En daar had ik me zo op verheugd. Klagen is soms best even fijn!
Ach jeetje! Nee ik kan me voorstellen dat je hier even over moet klagen... Moet er niet aan denken dat je zoveel bloed verliest en met stolsels en al en dan kunnen ze niet zien waar het vandaan komt? Je hebt niet toevallig een dubbele baarmoeder ofzo? Sterkte ermee!
Nee hoor, ik heb maar 1 baarmoeder. Vorige zwangerschap had ik ook nergens last van. De kleine doet t goed, da's t belangrijkste! En nog maar een week of 7 dan zijn we er weer vanaf.
Sterkte, kan me voorstellen dat je je een ongeluk schrikt zeg! Al dat gedoe, lekker om er bij te hebben als je toch al hoogzwanger rondloopt! Succes met echo & CTG en toeters & bellen.
Hoi hoi, Ik lag enige tijd geleden in het ziekenhuis en een vrouw naast me had hetzelfde als dat jij beschrijft. Maar die moest wel blijven...de bloedingen konden een evt. vervroegde geboorte opwekken zeiden ze, dus absolute rust was vereist. Tot de bloedingen weer ophielden en toen mocht ze ff naar huis. Er lagen er meerdere die dat soort klachten hadden. Daarom, toen ik jou verhaal las, vond ik het zo vreemd dat je gewoon thuis was (neem ik aan). Doe maar rustig aan en succes! Groetjes Marieke
Soms nemen ze je op ja, maar ik loop niet de hele tijd leeg hoor! Gelukkig niet zeg, moet er niet aan denken om de rest van de tijd plat in het ziekenhuis te liggen! Ik heb een dochter die zo weer naar school moet, een hond die moet wandelen, een huis dat bijgehouden moet worden en wel een man maar die werkt fulltime. Mocht ik weer een ernstige bloeding krijgen dan ga ik aan t ctg en krijg een echo maar dat vind ik ook eigenlijk wel nutteloos, vinden ze toch niks op. Ik ben blij dat ze me niet opnemen en als ik een beetje rustig aan doe gaat het allemaal best goed hier. Had die vrouw niet toevallig een voorliggende placenta? Want dan kan ik me voorstellen dat het zienekhuis de beste plek is om te zijn!