Kleding verkopen marktplaats

Discussion in 'De lounge' started by Peace, Oct 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Hallo allemaal,

Ik ben voor het eerst van mijn leven kleding van onze dochter op marktplaats aan het zetten :)
    Ik heb het idee dat veel van jullie hier ervaring mee hebben.
    Mijn (misschien domme) vraag is hoe verzenden jullie dit?
    En hebben jullie andere tips?

Alvast bedankt!

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    ehm gewoon tnt? pakketje of als t iets kleins is, brievenbuspost (even wegen en je weet wat verzenden kost)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,745
    1,072
    113
    Ik verzend of via TNT of via DHL de pakketten dan hè.
    Kleine kleertjes gaan in een envelop.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Als het iets kleins is, gewoon in een envelop. Ik kreeg ook weleens iets opgestuurd in pakpapier, met veel tape eromheen, of een opgevouwen plastictasje. Als het dan maar door de brievenbus kan en je duidelijk het adres erop zet. Handig ook is om op de achterkant klein je eigen postcode en huisnummer neer te zetten, zodat als het adres niet klopt of wat, het terug naar jou gestuurd kan worden. Succes!

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kleding en boeken wikkel ik eerst in plastic, zodat je zeker weet dat het niet nat / vies kan worden. Dan papier of iets er om.
    En als 't door de brievenbus past, gewoon door de brievenbus. Ik zeg er wel altijd bij, dat het risico voor de koper is!

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik verzend kleding vaak in een plastic tasje, dan plak ik het adres erop. Als de koper graag wil dat het in een echte envelop gaat, dan bereken ik die door. Tape om de tas om het wat platter te maken. Dan ff wegen en postzegels erop of een sticker van het postkantoor.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik verkoop de laatste tijd via Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer dit is een pagina voor 2de handskleding en alle kleding staat in mapjes gesorteerd op meisje/jongen en de maat.

maar idd even wegen en dan postzegels erop of laten wegen bij het postkantoor. pakketje doe ik altijd gewoon via tnt kost 6.75 de kopers betalen dit ook!

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Is dat een besloten groep?

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik haalde enveloppen bij de action waar noppenfolie in zat
    3 voor een euro ofzo, niet duur.

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hebben ze die daar ja? Die zijn altijd handig.

11. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Je kunt ook monsterzakken kopen bij de Action. Dat zijn van de gele enveloppen met een brede bodem. Daar kun je best wat in kwijt en ze kunnen in de brievenbus. Tape er om ter versteviging en hoppa!

12. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Thnx allemaal!! :)
    Binnenkort denk ik even naar de Action!

Share This Page