Kokhalzen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door valentijntje, 15 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Gelukkig heb ik niet zoveel last meer van misselijk zijn en spugen, dit heb ik maar 2 weekjes gehad. Wel moet ik snel kokhalzen, als ik te lang niks gegeten heb (kan soms al een uurtje zijn) maar óók wanneer ik viezigheid ruik of denk dat iets vies is. Herkennen jullie dit? Laatst zat er schimmel in de appelmoes pot en daar begon ik al... Ik merk dat ik vies word van veel dingen, soms zelfs van mensen. Is dat voor iemand herkenbaar?

2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Haha dat had ik al voor m'n zwangerschap, maar dit is wel iets versterkt inderdaad. Het is wel weer minder geworden na de eerste weken hoor, dus hopelijk bij jou ook :D

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Volgens mij is dat vrij normaal. In ieder geval niet heel raar ofzo! ;)

4. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Vooral extreem bij kattenkots. Voorheen ook wel maar nu wat sterker :p

5. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Hier de gehele zwangerschappen moeten kokhalzen. Af en toe ook wel echt overgeven en misselijk, maar als ik maar moest hoesten of iets, stond ik te kokken..

6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik moest in het begin kokhalzen na mijn ontbijt als ik opstond van de bank. Eerst hoesten en dan ineens kokhalzen (? ik snap ook niet waarom). Dat is nu weg.

Ik merk nu nog wel dat ik sterke geuren echt heel vervelend vind. Vooral hele sterke mannelijke aftershave :|o_O

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik ook. Heb het zelfs nu bij het lezen van dit topic en alleen al de gedachte aan vieze dingen ;)

8. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Hier ook nog steeds kokhalzen! Spugen heb ik nog maar 4-5x gedaan. Maar vind kokhalzen echt smeriger :oops:
    Heb het sochtends, na weinig eten, tijdens auto rijden, fietsen, sporten.. tja
    Iedereen zegt: na de 12 weken is het voorbij
    Nu ben ik dat voorbij zeggen ze ja na de 16 weken is het voorbij Haha
    Geen fijn kwaaltje :|

Deel Deze Pagina