Hoi allemaal, Gelukkig heb ik niet zoveel last meer van misselijk zijn en spugen, dit heb ik maar 2 weekjes gehad. Wel moet ik snel kokhalzen, als ik te lang niks gegeten heb (kan soms al een uurtje zijn) maar óók wanneer ik viezigheid ruik of denk dat iets vies is. Herkennen jullie dit? Laatst zat er schimmel in de appelmoes pot en daar begon ik al... Ik merk dat ik vies word van veel dingen, soms zelfs van mensen. Is dat voor iemand herkenbaar?
Haha dat had ik al voor m'n zwangerschap, maar dit is wel iets versterkt inderdaad. Het is wel weer minder geworden na de eerste weken hoor, dus hopelijk bij jou ook
Hier de gehele zwangerschappen moeten kokhalzen. Af en toe ook wel echt overgeven en misselijk, maar als ik maar moest hoesten of iets, stond ik te kokken..
Ik moest in het begin kokhalzen na mijn ontbijt als ik opstond van de bank. Eerst hoesten en dan ineens kokhalzen (? ik snap ook niet waarom). Dat is nu weg. Ik merk nu nog wel dat ik sterke geuren echt heel vervelend vind. Vooral hele sterke mannelijke aftershave
Hier ook nog steeds kokhalzen! Spugen heb ik nog maar 4-5x gedaan. Maar vind kokhalzen echt smeriger Heb het sochtends, na weinig eten, tijdens auto rijden, fietsen, sporten.. tja Iedereen zegt: na de 12 weken is het voorbij Nu ben ik dat voorbij zeggen ze ja na de 16 weken is het voorbij Haha Geen fijn kwaaltje