Ik heb de maxi cosi zak gebruikt voor de momenten dat we ergens heen gingen met de auto en vervolgens met de wagen even verder gingen (gebeurd vaker dan je denkt in het begin) en vergis je niet, je kindje kan tot 1 jaar vaak nog in de maxi cosi hoor! Verder gebruikte is de maxi cosi zak ook als voeten zak in de wandelwagen. Omdat hij veel korter was zat hij lekkerder voor haar en had ze het bij haar benen warmer omdat er niet zo'n gedeelte loos was in de zak. Nu ze eruit is gegroeid heb ik pas een andere voetenzak voor de wagen gekocht
Onze eerste was ook een zomer kindje en toch hebben we de voetenzak van de maxicosi best veel gebruikt. Vond het wel de moeite waard dus Stuk makkelijker dan losse dekentjes ed.
Ik vind de voetenzak (ook van baby's only hier) echt een aanrader! Wij hebben een zomerbaby, echt heet heet juli maar lekker die voetenzak erin gehad hoor. Is lekkerder dan die zweetstof van de MC en ik vind het ook een beetje verkleinen.. Je kleintje ligt een stuk steviger in de MC op deze manier. Ik heb altijd (vooral met koude dagen) medelijden met kindjes die in een kinderwagen/MC zitten buiten zonder voetenzak met dekentje, die laten zoveel wind door en kou, is echt niet lekker behaaglijk. Ga zelf maar eens stilzitten op een bankje in de wind, brrrr super koud. Dan koop je snel zo'n lekkere voetenzak hoor! Dus ik zeg doen, buiten heel mooi ook heerlijk warm. tja wij hebben de eerste periode ook in de wagenbak gelegd met de zak, heerlijk warm en zacht en geen geklungel met lakentje/dekentje
4-mei baby, nooit een voetenzak nodig gehad, mc wordt hier alleen gebruikt waarvoor hij bedoeld is: nl vervoer in de auto, en daar wordt ie dus ook nooit uitgehaald. Los dekentje in de auto kan altijd nog, maar ook nooit nodig geweest (ook niet bi mijn eind-juli baby trouwens) In de kinderwagenbak een dekentje en in het wandelwagendeel en nu de buggy natuurlijk wel een voetenzak.
Mijn zoontje is vorig jaar april geboren en heb ook de maxicosi set van Baby's Only. De voetenzak is er nog niet uit geweest, hij gebruikt hem nog steeds, dus ja, het heeft zeket zin om die te kopen
Mijn dochter is geboren in september en heb in mijn verlof gewoon jasje + dekentje of berenpak gebruikt. Toen ik weer ging werken en het opeens koud ging wel een voetenzak gekocht omdat het 's morgens vaak -6 was als ze naar de creche ging. Ik vond een dure merk voetenzak onzin dus heb die van 25 van de prenatal gekocht. lekker warm en past goed voetenzak voor kinderwagen kreeg ik er gratis bij, nog niet gebruikt omdat ze nog niet in het zitgedeelte kan.
Hier ook wel een voetenzak gehad bij een april kindje. Hij heeft zeker een heel jaar gebruik gemaakt van de maxi cosi, dus ook in de winter. We gebruiken de auto veel. En bij kleine boodschapjes gebruikten we de maxi cosi i.p.v. De kinderwagen. Denk dat ik hem gemist had als ik hem niet had gehad. April is ook niet altijd even warm al. Dus toen direct na de geboorte ook wel gebruikt. Was 12 graden op de dag van geboorte bijvoorbeeld. Ik vond een voetenzak toch handiger dan een dekentje, zeker als ze wat beginnen te trappelen etc.