heeft ze het koud?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by BabyBergen, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    ja bedje hebben we al verplaatst, hielp ook niet ....

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    En hoe voelen haar handjes aan?
    Dean slaapt altijd goed maar als zijn handjes koud zijn
    word hij wel vroeger wakker......misschien dan de Hema
    anti krabwantjes proberen? Dean heeft altijd warme handjes
    en lijkt daardoor beter/ langer te slapen.

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    Hey BB

Ik haak ook ff in:D

Hier is het op het kamertje altijd rond de 18 graden, geen kachel aan en raam overdag als ze er niet liggen lekker los! Als het koud is overdag heb ik hem minder lang los staan zodat het er niet veel te koud wordt. Als het niet echt heel koud is in de nachten heb ik hem zelfs een klein stukje (kiersluiting )open staan. Even over het bakje water ik zou hem gewoon aan de kachel hangen ook als hij uitstaat verdampt het water zeker weten wel, heb er hier ook 1 hangen en moet hem regelmatig bij vullen.

Bij 18 graden op het kamertje hebben ze hier een romper met lange mouw aan, pyama en een winterslaapzak zonder mouwen die doe ik er pas aan als het echt koud wordt! Dan een laken met een enkele deken ook die 2de deken doe ik er pas op als ze het echt koud gaan krijgen. Anders ben ik van mening dat als het straks 5 graden vriest dat het hek van de dam is en je er wel 4 dekens op moet leggen:D Maar das mijn mening:p Hier hebben ze altijd koude handjes maar dat komt door de medicatie die ze beide krijgen das een bijwerking maar slapen er prima om door.

Marouscha slaapt op haar buik en in het verhaal van de wiegendood kan ik me wel vinden maar ga voor ik ga slapen altijd even bij ze kijken. En als ik s'nachts wakker wordt om te plassen kijk ik ook altijd even. Elvira slaap op haar zij of rug maar toch kijk ik bij haar ook wel ff naar de ademhaling hoor;) Maar een matje zou een oplossing voor je kunnen zijn!

Ik zou gewoon wat dingen proberen en dan kijken wat het beste bij je meisje past. Maar zou in elk geval zien dat ik de temperatuur op het kamertje naar beneden krijgt. Eventueel een idee om een tocht strip onderaan de deur te doen waardoor het er koeler blijft?

Veel sucses dikke knuffel Hex en de meiden:p

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    hey hex! leuk dat je ook even reageert

ja dan zou ik zo een borstel moeten kopen onder de deur, anders beschadigd de vloer

ja ik heb/had dus het vermoeden dat zij door die koude handen dus wakker wordt

maar jij zegt als het kouder is is het hek van de dam?
    blijft het niet een beetje hetzelfde omdat het huis op dezelfde temperatuur blijft? ongeacht de buitentemperatuur?

voel me zo een noom hierin he ;)

ze ligt nu gewoon weer met haar slaapzak met mouwen en ze is niet heet ofzo, gewoon normaal warm........

misschien moet ik proberen een warme sok om haar handjes te doen , is dat alleen het probleem.....

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

onze dochter van net 6 maanden is ook steeds 's nachts wakker de laatste week.. en voelt niet koud aan en heeft geen honger...
    dus misschien gewoon een 'fase'?
    hier is het rond de 16-18 graden op haar kamer. de cv is 's nachts uit. romper met korte mouwen, soms lange mouw, pyjama, dikke slaapzak, een dubbel geslagen katoenen deken met laken.

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    4,474
    0
    0
    Friesland
    Ze slapen beter als het wat koeler is op de kamer en een paar sokjes om de handjes heen is idd een goed plan hoor! Wie weet helpt het prima. Maar kan me slecht voorstellen dat ze het koud heeft bij 22 graden....... Nou hier slapen de meiden op het oosten en hebben geen kachel aan op hun kamertje en als het buiten kouder is is het daar ook kouder.... maar ik doe dan pas een extra deken of de mouwen aan de slaapzak anders denk ik idd dat het hek van de dam is:D dan straks 10 dekens en moet je je kind zoeken hahaha:p

Nogmaals beetje knutselen en uit vinden wat voor haar het fijnste is....:D

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewoon lekker warm aangekleed houden, als de tempratuur goed is van de kleine is het ook gewoon goed.

maar net wakker worden is waarschijnlijk een fase, tanden/ontwikkeling, hier ook bij allebei de kids gehad rond 7 maanden .. even doorbikkelen.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    Nou gisteren idd ontdekt dat zij een beginnend tandje heeft dus dat kan ook nog een oorzaak zijn?

maar vanavond warme slaapzak, deken, kamer nog "frisser" geprobeerd te maken (frisse lucht, langer raam open enz)
    warm aangekleed en dus idd sokjes over de handjes,mouwtjes wel weer van de slaapzak af want ze was toch wel "heet" afgelopen nacht bij haar handen (nekje niet)

poeh...vind het wel moeilijk dat gepuzzel :)
    gelukkig vind zij wat dat betreft alles wel best want ze gaat gewoon liggen en slapen.....
    maar probeer wel het beste voor haar te doen, uitvinden wat zij het lekkerst vindt

Share This Page