Ik heb een Avent IQ flessenwarmer en ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Ik vind nl. dat je voor gewone flesvoeding, klaargemaakt met mineraalwater op kamertemperatuur, dat geen van de aangegeven hoeveelheden het water zo warmt dat je na toevoeging van de poeder een goede drinktemp. hebt. Daarom gebruik ik nu maar weer de magnetron. Binnenkort met vakantie en dan hebben we niet de beschikking over magnetron en willen we de flessenwarmer weer gebruiken? Hoe maken jullie een fles van 150 water en 180 water klaar?
ik HAD hem, wat een rotding! het was nooit warm genoeg en moest hem er steeds 2 keer opnieuw indoen, iedere keer dat water opnieuw, wat een gedoe! kostte me zo een kwartier om een flesje te maken, een heleboel frustratie ik heb nu een hele simpele flessenwarmer van alecto, een perfect ding hoef je tenminste ook niet iedere leeg te gooien en opnieuw water in de te doen.
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar blijkbaar had jij precies hetzelfde. Je betaalt een hoop geld voor zo'n apparaat en het werkt gewoon niet in 1x, behoorlijk irritant. Is die van Alecto wel in 1x op de juiste temp?
Ik had m ook ... heb m een paar keer geprobeerd en teruggebracht naar prenatal. Echt een kl.... ding! Nu gewoon in een badje van Marie (we hebben geen magne ) ... werkt prima. Je kunt op vakantie ook een thermos met gekookt water meenemen ... en op temp brengen met koud/koel kraan/fleswater ...
Wij hebben een baeba... maar ook daarin wordt de fles niet heel erg warm. Dus ook hier gebruiken wij de magnetron. http://www.babyboardrent.nl/catalog/images/bibsec.jpg