Een aantal dringende vragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinsesje88, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

    prinsesje88 Fanatiek lid

    21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met het slikken van de pil. Afgelopen maand ben ik alleen eerder ongesteld geworden dan de maanden daarvoor.

    23 februari was ik ongesteld en nu ben ik 14 maart alweer ongesteld geworden. Dit keer was het echter maar 5 dagen i.p.v. een volle week.

    Ik zou dus pas over een aantal dagen ongesteld moeten worden, weet iemand wat dit kan betekenen? Tevens heb ik soms een steek in mijn onderbuik aan de rechterkant en er komt (als ik erin knijp) een druppeltje vocht uit mijn rechter tepel.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het beantwoorden van deze vragen. We proberen nl om een kindje te krijgen.
     
  2. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik denk dat het ontpillingsverschijnselen zijn.
    mocht je niet zeker zijn, dan kun je er altijd een testje tegenaan gooien

    succes!
     
  3. Dreamer08

    Dreamer08 Fanatiek lid

    24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent... maar al die verschijnselen heb ik ook gehad. Korte menstruatie, lange menstruatie, steekjes etc.
     
  4. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    als je net 5 volle dagen ongesteld bent geweest is de kans groot dat je dit keer een korte cyclus hebt gehad.
    Was de menstruatie wel zoals anders..afgezien dan dat het iets korter was dan normaal? Ze zeggen wel eens dat een innestelingsbloeding verward kan worden met een menstruatie dus als je maar een paar druppeltjes bloed hebt verloren zou ik een testje doen!

    enne...niet in je tepels knijpen..dat kan nooit goed zijn! ;)
     

Deel Deze Pagina